Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade tidigt i morse helt utvilad av att ""nån"" låg och tittade på mig och när jag tittade ut så  snöade det ute, som vanligt då, jag som hatar snö över allt annat....
Klev upp ur min varma säng (fryssen som jag alltid är på mornarna) och drack mitt kaffe för att  kunna vakna till ordenligt, så kom dotter och vi fikade, hon hade kokos-bollar med sig så mumma vad vi mumsade, hihi....
Sen gjorde jag mig iordning för att åka till skolan och ha lektion, fick skotta av bilen för det var massor av snö där den stog på gården och frös...
Åkte iväg till skolan och sen tillbaka in till stan för att möta upp minsta dotter på stan efter  att hon också slutat skolan idag för hon behövde en pärm till skolan och alla arbeten så vi köpte väl det då, det måste hon ju ha....
Åkte sen hem i  det hemska snö-ovädret och fasiken vad det kom snö på eftermiddagen igen, så bara att borsta av  bilen all snön igen då hihi....
Kom hem och bara tanken av att äntligen få gå in i mitt varma härliga hus och njuta av den resterande dagen gjorde mig på topp-humör...
Kollade min mail och jag blev godkänd i båda arbeterna ( som vanligt igen hihi) som jag lämnade in igår, nice kändes det...
Jag är helt suverän på det här och som gjord för att studera och få en bra utbildning, synd bara att man inte fått den chansen mycket tidigare i ens liv, men som sagt allt har en mening och den meningen är i alla fall här nu hihi.....
Sen finns det altid bittra och lögnande människor runt omkring som inte vill ens bästa, det vet vi ju alla att det gör, men idag går allt som på räls för mig och jag har tänkt att låta det fortsätta att göra det också..
jag har fått en ny chans i mitt liv på både det ena och det andra sättet, och jag tog den efter mycket om och men, och en sak är säker i alla fall....
Att alt har en mening...
Nu sitter jag här och väntar och längtar efter mitt hjärta som snart kommer hem igen, tänk att man längta så mycket efter en enda person som gör en glad så fort man ses...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0