Söndag

Hej min kära blogg idag igen, en ny dag och ännu den sista dagen på den här veckan och i morgon börjar en ny vecka med jobb och skola igen, nice....
Ny kurs börjar även igen nu på Tisdag och jag är fortfarande godkänd i alla kurser utan en endaste liten komplettering, fantastiskt och jag tycker själv att jag är duktig att börja så här vid min ålder med det här, men det är det nästan bästa jag har gjort...
Jag har fått börja ett nytt liv som är meningsfullt för mig och vara med människor som tycker om mig och behöver mig....
Bara att få känna sig behövd av någon är kärlek...
Veckan som kommer börjar det en ny månad i slutet också, härligt att vi kommer närmare och närmare våren för varje dag som går nu, vårkänslor, fast det har ju jag haft i 1 år nu hihi.....
Längtar så till sommaren och sol och bad och en utlandsresa som ska göras, härligt ska det bli att få åka ut till andra varmare vidder igen.....
Igår kom mitt hjärta hem med 7 stora röda rosor till mig, jag fick en tår i ögat blev jätte glad att han kom ihåg våran 1-års dag, inte alla som gör det...
Nu står dom på mitt köksbord och glänser så fina.....
7 röda rosor betyder ( jag älskar dig)
Den enda man som jag har fått 7 röda rosor av i hela mitt liv så det betyder väl allt...
Han tog till och med reda på hur många man ska köpa för att det ska betyda det o Karin nere på blomaffären sa att det var 7 så jag var tvungen att gå ut och läsa om det och det stämde....
Helt otrolig man som jag har träffat....
Ångrar absolut inte denna mannen i mitt liv som gjort mitt liv så glatt och så lyckligt....
Så alltså 3 betyder inte det, då kan jag sakta men säkert förstå varför man bara ger 3 då?
3 ger man till nån man ""inte " älskar alltså...
Tänk att det skulle ta så många år att inse det?
Man är aldrig för gammal för att lära sig nåt nytt tydligen!
Idag ska barn med dotterbarn komma på middag här, det ska bli så mysigt med familjen samlad runt köksbordet och äta tillsammans....
Sen kanske jag har tänkt att ta en liten promenad,det beror på vad dagen har att erbjuda.....
Skönt att var ute i luften lite också ibland fast drygt med astman och när det är kallt, jag hatar ju kallt och snö....
Det är det värsta jag vet, jag vill ha värme och sol....
Ska hämta hem dotter ikväll också, har saknat henne så mycket, så nu ska det bli skönt att hon kommer hem igen......
Till veckan har jag tänkt att lägga ner mycket tid på arbetet till skolan eftersom det är en ny kurs och jobba mindre, vill ha lite gen-tid med Mikaela när vi kan vara själva hela veckan bara hon och jag ( och det gillar jag Blink)
Älskar egen-tid med henne så vi får rå om varann vi två och Bella är ju också hit varje dag förstås så Wilma får träffa sin älskade moster, hihi....
I morse när dom kom kröp Wilma förstås upp i hjärtats knä och kramades, dom är sååå söta ihop dom där 2 och det syns på Bella att hon är glad för det...
Mys det....
I morgon tror jag att jag ska åka in till stan och kolla lite om jag hittar nåt kul eller fint, ibland händer det faktiskt att det blir ett litet klirr, hihi....
Ha en dag som är kanon alla mina fina vänner och min underbara familj...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0