Ny vecka

Hej min kära blogg! Vaknade med tuppen i morse och iväg till jobbet för att göra ett skift, men många var sjuka så jag fick hoppa på ett extra skift till innan det var dax att gå hem för dagen..
Sen kom dotter med familj och hälsade på och sen iväg att hämta minsta dottern som var i saxdalen, för i morgon börjar skolorna igen.....
Ska bli skönt....
Lagat mat och ätit och är proppmätt som vanligt som varje dag.....
Har setat och läst kommentarer i min blogg, sjukt men sant , eller inte kanske, fega människor som inte vågar berätta sanningen på en gång när den ska fram ska väl för fan inte komma sen...
Du ska inte säga alls nånting du vet inte ens vad jag har gått igenom så öppna inte din kläft, det ska du ha klart för dig..
Om jag inte hade haft oturen att träffa den man jag en gång var gift på historiens tid för länge sedan med hade jag inte ens stått där jag står nu i lögner och svek och en massa kriminella saker som hänt runt mig dom senaste åren.....
Då hade mitt liv inte alls kulmimerat av allt ont som jag har fått gå igenom, utan jag hade kanske kunnat få ett bättre liv med nån som verkligen älskade mig för den jag var (men inte siddu)
Jag träffade världens största idiot som har kunnat fötts till denna jord för att vara av ondo...
Men alla har ju en mening när dom föds o jag hoppas att alla får sin del till slut vilket man ju får?
Håller man på med svek och lögner och otrohet så ska man bara ha det tillbaka inom sinom tid så är det bara...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0