Ny vecka

Hej min kära blogg ännu en underbar dag i mitt liv, vaknade och det var mycket mildare ute idag, tack och lov och så ska det vara tycker jag.....
Om jag får bestämma i alla fall....
Skjutsade min kära dotter till skolan i morse och fortsatte sen hemma bara  med att mysa i huset och ha det så bra......
Log för mig själv lite där jag satt och tänkte på att det är i slutet av Januari redan och snart går vi in i en ny månad, härligt med våren på väg och allt vad den innebär.....
Längtar så nu..
Sommaren är äntligen på väg....
Just nu sitter jag och njuter av min tid för mig själv i huset som är så tyst och fridfullt, ler lite knappt för mig själv och känner efter hur bra jag har det o hur bra jag mår...
På bara 1 enda år har jag klättrat upp högst upp från nere i grunden..
Då mådde jag inte alls bra men nu är det andra tider igen hihi....
Det gäller att vara stark och att ge sig fan på att man klarar av saker annars blir man stående nånstans  bara i tomma intet som i ett stort hål på nåt vis och  stampar vidare i ingenting som ändå inte är värt nåt....
Det är bara ""en"" själv som kan göra nåt åt sitt eget liv (ingen annan)
Man ska ge sig fan på att det går, då går det och om man sen har en stor livsvilja och en stor motivation klarar man allt, (jag vet) har man inte det så får man stå kvar och stampa om det nu är värt det....
Man kan inte beskylla nån annan för alla sned steg man gör själv i livet utan det är bara att spotta i handen o ta nya tag..
Ta nya tag,f ör det finns ""alltid"" nåt bättre än det man har eller hade så kämpa på bara....
Ja o där står jag idag, med ett helt nytt fantastikt liv att leva och se fram emot och att få leva med mina nära och kära....
Jag har vunnit så mycket tillbaka och det känns härligt....
Många nya vänner har jag fått och många gamla tillbaka,som gör mitt liv lätt igen.....
Snart ska jag ut och göra ett skift igen,blev bokad idag, nice att komma dit igen....
Tjäna lite extra pengar är alltid bra, även om man inte behöver dom så kan man väl spara då hihi...
Så kan man köpa nåt man vill ha sen....
Idag ska jag torka dom fina 7 rosorna jag fick av hjärtat på våran 1- årsdag, som är så stora och fina....
Världens bästaste....
Tänk att man kan hitta nån bara runt hörnet som betyder så mycket för en....
Och för många runt omkring mig också....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0