Mitt i veckan

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och det är milt ute, fan vad skönt att våren nu äntligen är på väg...
Inte konstigt att jag har vårlänslor då hihi.....
Dotter kom och hä'lsade på och vi drack kaffe och sen stack vi in till stan och handlade lite, köpte upp duschgele och schampoo och sånt som man behöver så nu har jag säkert i ett helt år upp-bunkrat.....
Bra att ha hihi...
Jag är ju som jag är och det är väl tur det!
Det ska alltid finnas hemma det man behöver, om jag tar det sista i skafferiet tex av ketchup då måste jag köpa en ny direkt så jag vet att det finns ""om"" det skulle ta slut....
För ""om"" finns faktiskt....
Hemkommen ifrån stan i alla fall umgicks jag med en kär vän och hennes goda vän, hemlis, kanske en hemlig beundrare hihi....
Väl hemma igen gjorde jag mig klar för ett skift till på jobbet, nice och jag jobbade med Anna idag och det var kanon kul...
Nu sitter jag här hemma med min dotter och skriver och äter  oboy och ägg-macka som är så gott, och väntar på att hjärtat ska komma hem och kramas och gosa lite.........
Har längtat hela dagen efter han nu...
Tänk att en enda människa i ens liv kan få en att må så bra, och känna så mycket kärlek....
Sån kärlek som jag känner för denna underbara man har jag inte känt på länge....
Det är aldrig försent att börja om och aldrig försent för att bli kär igen (tydligen)
Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom hörnet på nästa hus hihi....
Ja,nu är det natt snart och det är snart dax att sova igen då innan man ska upp halv 7 i morgon för att åka till skolan igen....
Längtar så till helgen när vi ska åka till Borlänge och shoppa lite nya kläder igen, det händer väldigt ofta nuförtiden....
Pengar ska rulla......
Nu säger jag natti och kryper snart ner hos hjärtat och kramas lite i hans varma famn...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0