Måndag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och väntade på att bästaste vännen Sanna skulle komma på fika, så jag klev upp och fixade kaffe, eller hjärtat gjorde det, hihi underbara människa som den man han är, och jag tog fram hembakade bullar till oss...
Sen kom min älskade dotter och barnbarn också hit så vi fikade allihopa, mys det.....
Fast lilla Wilma brydde sig som vanligt mest om sin egen lilla favorit då där hon blir riktigt bortskämd hela tiden hihi...
Dotter ville att jag skulle åka med in till stan en sväng så jag gjorde det också och hon handlade nya kläder till lilla Wilma och babykläder till det nya lilla underverket som vi får snosa på snart jhihi.....
Kom hem och skickade in 2 arbeten till skolan så nu är det gjort också, då ringde dotter och frågade om jag ville äta där, det ville jag så hjärtat blev lite avunsjuk faktiskt då det var så god mat men såklart så skickade hon med mat hem till han hihi..
Igår fick Roy gulasch-soppa av mig med sig till jobbet som han tyckte var kanon god hihi...
Sen åkte jag hem en vända till mitt härliga hus och fixade lite hemma här  och tog några andetag innan det snart är dax att jag ska jag köra min andra dotter in till stan för hon ska jobba natt inatt, sen kommer hjärtat hem och jag ska hinna med lite mys också, och gärna nåt mer hihi.....
Ja, som sagt  så jag har hunnit med en hel del idag jag, det känns fantastiskt...
Nu snart är det bingen som gäller och nån varm famn att krypa upp i och sova gott inatt för i morgon är det en ny härlig dag med nya utmaningar och skola förstås.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0