Måndag och en ny härlig vecka...

Hej min kära blogg! I morse vaknade jag av att klockan ringde tidigt och det var dax att kliva upp innan dotter kom och hämtade mig för att åka in till barnmorskan....
Väl där så fick jag höra det lilla livet som växer sig allt större och större i magen på dottern, det är så härligt ljud att lyssna på och att tänka sig att det faktiskt växer en liten underbar människa där inne som snart ska komma till världen , en alldeles ny värlld för den lilla krabaten....
Det ska bli så mysigt och nu längtar vi alla att den ska komma ut, hihi..
Det är så härligt att bara få vara med om allt när det är ens barnbarn som ska födas....
Efter det så åkte jag hem och fixade fram lite mat till senare, fikade lite innan Mathilda hämtade upp mig och vi skulle på studiebesök på fixarverkstaden, det var jätte spännade och intressant att vara där och se hur dom jobbade och vad dom gjorde...
Jätte mysiga och goa människkor som har det så bra med den underbara personal dom har....
Sen hem igen och fixade lite mat, dottern kom hem och dom firade ett helt år idag tillsammans , mysigt...
Så hon lagade middag åt dom och myste riktigt ordentligt och drack gott...
Sen åkte jag ner på byn och handlade cheez doodles och en vända hem till kära svärmor och svärfar och fikade lite grann..
Mysiga människor och precis så som svärföräldrar sjka vara, glada och trevliga och inga sur kottar som bara vill tjäna att må bra sjäkv för att trycka ner andra inte där..
Det finns även elaka såna, jag vet hihi....
Väl hemma igen för tredje gången så ska jag lägga mig i soffan och kolla på en film och mysa lite med hjä'rtat, blir inte så många såna stunder när allt annat kommer i vägen varje dag....
I morgon blir det en ny härlig dag med ett nytt studiebesök ja som sagt hela veckan är uppbokad och klar.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0