Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse med värk i kroppen men klev upp efter att lilla Wilma ringt och frågat efter hjärtat, så kroppen kom igång nån gång...
Åkte hem och lagade mat lite senare, potatis, köttbullar och hemlagad gräddsås, med grönsaker förstås...
Hjärtat åkte och hämtade dotter i saxdalen för hon har varit där för första gången och tyckte det var jätte kul, det tycker jag också att det varit för henne för hon har längtat så till det här, nice...
Dotter och svärson och en vän kom på besök så vi drack lite kaffe och pratade lite om människor som inte kan bete sig och även om dom som kan bete sig och som jag  har saknat och saknar i mitt liv men har verkligen bräckt mina chanser, får helt enkelt skylla mig själv...
Sen satt jag och hjärtat och myste i soffan och kollade på film..
Det är det bästa som finns att ha sin familj och sitt hjärta nära hela tiden och att det funkar kanon bra med barnen också, för det är nåt som ja har märkt att jag tycker är en viktig sak i mitt liv nuförtiden...
Jag skulle ha upptäckt det tidigare, men dum som jag var så trodde jag på helt fel person...
Man får ju som sagt betala för det man skapar, så nu hoppas jag att jag slipper fler överraskningar i mitt liv och att mitt liv kan få vara lika bra som det är just nu och har varit i över 1 helt år.....
Man lär sig av sina misstag sägs det (och det har jag verkligen gjort)
Jag fortsätter min stig framåt och mår kanon bra i psyket nu, och det har jag nog förstjänat antar jag,dum som jag har varit,nu tar jag nya tag med nya människor rumt mig som är helt underbara och jag har märkt att jag mist mycket men lyckan har låtit mig vinna tillbaka mycket också och jag ger inte upp i första taget..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0