Fredag=Mys

Hej min kära blogg! Vaknade i morse av att lilla Wilma ringde och frågade efter ""favoriten" Sen var det full fart upp och fixa  lite fika, hihi...
Mys det....
Sen åkte vi in till stan en sväng och handlade lite till kvällen, när hjärtat kommer hem och vi får en hel kväll för oss själva, oops då....
Det kommer bli så bra så, och jag har hyrt lite filmer som vi ska se i helgen när vi båda två är lediga.....
Det var ett tag sen vi kunde umgås så här eftersom vi jobbar helt olika, men då får ju som sagt jag min tid med mig själv och min familj och det är det bästa som finns....
Saknar en liten mysig kille bara i mitt liv....
Och  jag saknar flera av dom men bara tanken på dom små fina får mig att le stort i alla fall...
Det är det som jag lever på, hihi...
Jag riktigt njuter av livet med familjen just nu, och ikväll blir det pizza, mumma...
Hjärtat skulle köpa med sig hem så då får man bara sätta sig och äta gott, det är ju trots allt fredag. och han tycker att jag lagar så god mat annars varje dag och fixar tills han kommer hem så han säger att jag är värd det.....
Han är den mest underbara som finns, det hade jag aldrig kunnat tro faktiskt....
En riktig liten romantiker, hihi...
Tur att det rullar in lite då och då, hihi...
Sen blir det en sväng till svärmor och svärfar såklart ikväll, och fika för jag har ju inte träffat dom underbara människorna på hela veckan så nu längtar jag jätte mycket efter det...
Helt underbara svärföräldrar, man kan inte ha bättre!
Ja, snön har börjat smälta och snart kommer äntligen våren, underbart, då hoppas jag att allt är klart med allt och att vi blir ""ett"" äntligen, ska bli så spännande...
Allt kommer att bli såå fint och såå bra.....
2013 kommer bli ett kanon år som 2012 blev.....
Nu ska jag plocka lite och lyssna på bra musik och bara vara ""jag""
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0