Fredag

Vaknade tidigt i morse och var trött och utsliten, pga värken i kroppen och dessa djäkla minusgrader ute, nu får det vara nog snart.....
Jag ska bänka mig framför tv-n hela helgen och inte göra nånting utan bara vara"" jag"" och endast ""jag"" för en gångs skull....
Får man vara ""bara jag""utan att nån ska bli avundsjuk eller tycka att man är en egoist?
Får man nån gång bara tänka på sig själv och inte bara på alla andra...
Ibland verkar det som om alla tror det eller vissa i alla fall att jag orkar hur mycket som helst, ändå gör man bara fel hela tiden, när ska jag få bara vara jag egentligen och ta hand om mig och min kropp och det jag är värd att göra och få?
Ge mig en bruksanvisning hur jag ska göra då för fan så kan jag gå här hemma som nån djävla robot och göra som alla vill ""utan"" att jag finns eller existerar själv, det är väl lika bra det då...
Så alla får som dom vill och blir glada och nöjda, för det är väl onödigt att jag är glad som ""alltid"" varit det jo, pyttsan efter att ha levt ett brutalt liv med nån som tror sig vara nån annan än man är?
En psykopat som spelat normal...
Allt man gör känns det som om man gör fel bara, är jag ett stort misstag ,ja vad vet jag, jag längtar upp till min mamma ibland och få återse henne men jag antar att det är väl inte dax än?
Jag kanske ska plågas lite mer och till min maxgräns innan dagarna i mitt liv är förbi för mig....
Mitt hjärta värker emellanåt  och blöder kraftigt åt saker som jag har gjort stora  fel, jag vet nog, som andra tar åt sig äran genom sina fina lögner och alla är vi bara människor tyvärr. men så är det nog , endel gör mer misstag än andra och vissa får stå för sina misstag medans andra går som en klackspark förbi dom för att man använder lögner och svek.....
Dom smällarna får nu jag ta, men jag är inte bitter för det, jag lever fortfarande på hoppet att (en dag händer det)
Andra håller hemligheter för en fast dom vet om allt...
Jag tror ju fortfarande på Karma då, och jag har nog fått smaka på den kan jag lova (många gånger)
Jag om nån vet vad den innebär....
Ibland önskar man saker som man inte får tänka eller önska men livet skulle vara mycket lättare då utan vissa...
Man kan ju alltip hoppas att naturen tar tag i saker själv till slut så att säga...
Idag har jag i alla fall haft besök av Johan igen och det var mycket trevligt och även dotter och mommos lilla Wilma som livar upp mitt liv till max, tur att jag har dom såna här dagar då man får kramas och mysa med nån som verkligen visar att den tycker om en....
Sen hämtade jag Linn Wibell och vi åkte in till stan och handlade lite, hittade äntligen mina vita lampfötter till mina nya kökslampor som jag letat länge efter så nu är hela köket vitt precis som jag önskat.....
Jag köper aldrig något bara för att utan jag väntar tills jag hittar det jag vill ha för att allt ska bli perfekt och fint i mitt fina hus....
Nu på kvällen har vi ätit pizza som mitt hjärta köpte med sig efter jobbet och bjöd oss på....
Ja undra om jag ska fortsätta leva mitt eget liv eller om jag ska vända om kanske o leva andras?
Frågan är på topp nu.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0