Fredag

Hej min kära blogg! I morse när jag vaknade var det förstås svinkallt ute igen då,bilen stod o frös,men pärlan starta ""alltid"" som tur är hihi.....
Åkte in till stan med döttrar och handlade lite fredagsmys och träffade en mycket speciell person som jag har saknat i många år, så vi pratade lite även om det var mest jag som pratade då (som vanligt med mig)..
Han var inte så pigg på att prata men det kan jag nog förstå efter allt som hänt under alla år...
Alla lögner och skit som jag har ställt till med, men som sagt man får stå sitt kast hur det än ser ut, karma och så är det, alla blir drabbade till slut...
Man får känna på vilken skit man är och andra kan ta åt sig äran som är mycket bättre än jag den lilla missfoster som jag är då....
Jag får ta på mig allt i alla fall och så är det och allt som var i 20 år var ""bara"" mitt fel och ingen annans...
Det var kul att se att det var bra med han i alla fall och hans små fina barn.....
Ja livet måste gå vidare ändå men jag har försökt men förstående som jag är så går jag åt sidan, hade jag inte min fina familj och mina underbara vänner så vet jag nog inte vart jag skulle ta vägen?
Dom som inte vill ha med mig att göra ska absolut slippa det, ingen kan ju tvinga sig på nån annan tyvärr....
men jag kan i alla fall vara glad och sitta och le och se tillbaka på det som var bra en gång även om inte nån annan tyckte det, förstår bara inte att man stannar om det aldrig varit nåt?
Idag har jag i alla fall blivit bjuden på Tacos av min dotter och det var kanon mumma....
På söndag ska jag bjuda på middag åt dom....
Nu ska jag bara sätta mig i soffan och slappa lite och kolla på en bra film, har skickat in 2 sista arbeterna på denna kursen så nu är den också klar, nu längtar jag tills nästa vecka då vi får börja med en ny igen det går fort nu på sluttampen och snart går jag ut färdig härligt....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0