Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse utvilad och solen var framme igen, välkomen du härliga sol som nu äntligen snart ska ge oss en helt underbar sommar med bad och lite go öl och umgås med fina vänner och familj.....
Gjorde mig iordning och fixade till mig och åkte o mötte upp dotter med familj nere på byn och åkte till Borlänge för en shoppingag idag med hela familjen....
Kanon härligt var det och mötte även Ullis och Mats på¨kupolen, ska åka ner dit nån dag och ta en fika nu när jag är ledig på dagarna och har mer tid, ska utnyttja tiden till max mu....
Bestämmer nu helt själv hur jag vill jobba och när eftersom skolan är snart slut...
hHft en bästaste dag idag med bästaste familjen...
Handlade lite smått och gott men ingen som speciellt lockade då jag har massor av kläder nya eftersom jag köpte jätte mycket nya kläder när jag separerade förra året, eftersom det rullade in lite extra då, hihi...
Jag köpte 8 par jeans på 6 veckor, hihi... 
Och Charlie handlade också idag även ett par täckbyxor som hon ska ha med hjärtat på söndag då dom ska på familjedag i prästtjärn och pimpla, och tävla och grilla och ha det gott så jag hoppas att dom får en fin dag och att det blir en solig dag för dom.....
Medans jag själv då ska åka ner till mina syskonbarn i Smedjebacken då mitt ena syskonbarn fyller 9 år och fira han ,redan stora killen är han, gud vad tiden och åren går fort ibland... 
Blev bjuden dit ner av käraste Jean, hon är så himla go den människan, är så glad att jag har sån bra kontakt med dom och jag älskar hennes barn, världens mysigaste men då har dom nån att brås på också (sin mamma) som är så underbar, dom är precis lika underbara som sin mamma....
Sen har hon ju också träffat en helt fantastisk man i sitt liv Hennes stora kärlek, det riktigt lyser om dom två, det gillar jag...
Jag fick pengar av hjärtat bara sådär, idag och han är för go han men jag handlade bara (till oss) för det för jag tyckte att det kändes bäst, är ju inte van att bli så här bortskämd alls med tanke på att för bara lite över ett år sen å långt tillbaka har jag aldrig fått nånting....
Så jag blir jätte glad varje gång som hjärtat överraskar med nånting och det är ganska ofta kan jag lova hihi....
Små vackra ord eller små fina paket.....
Mitt hjärta är för mig mitt bästa hjärta hittills....
Men antar att han uppskattar all god mat jag lagar varje dag han komer hem ifrån jobbet också och är så glad att jag har han...
Mitt liv går som på rulle nu och jag hinner knappt med längre..
Nu sitter min dotter och min svärdotter i soffan och kollar på tv medans jag sitter här i godan ro och bara njuter av att skriva, av att få vara lite själv, och ler för mig själv ännu en gång idag (undra hur många gånger jag har lett idag)
får man vara så här lycklig?
Får man vara så här glad?
Får man ha sån här tur?
 
Kan man ha tur i både spel och kärlek?
Ja, tydligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0