Tisdag

Hej min kära blogg! När jag vaknade i morse  så hade mitt underbaraste hjärta gjort  frukost och bryggt kaffe och hängt tvätten och även också diskat, han är helt fantastisk den mannen....
Finns inte många av dom männen kan jag lova...
Växer inte precis på träden....
Blir så bortskämd så ingen kan tro....
När vi hade ätit frukost så åkte jag och Mikaela ner till min skola, halkade iväg lite med bilen men det var långt ifrån lika halt idag som det var igår i alla fall och hon skulle hälsa på sina gamla klasskamrater medans jag hade lektion, idag kollade vi på en film och jag blev så himla förbannad....
Väl när skolan var klar åkte  vi hem till Rita och hon klippte mig, såg Sofias lilla underverk gud vad små dom är såååå söt var hon och jätte lik sin pappa....
Sen åkte vi upp till stan och handlade en massa bröd (fast jag har fulla frysen sen förut) Hihi och lite gott till ikväll till varma mackor oj oj vad gött det ska bli....
Lite semlor blev det också....
Har ätit semlor nu varje kväll i flera veckor och det är så himla mumma...
Vi bara vräker i oss en massa godheter jämt, hihi...
Precis så härligt ska livet vara....
Och nyss var dotter och svärson och lilla mommos Wilma hit och åt ""just"" semlor....
Nu måste jag nästan börja lägga lite mat i hjärtats frys för nu är mina ""mer"" än  proppfulla kan jag lova....
Men det är väl bra, snart lön och inte knappt behöva handla så mycket mer, känns fantastiskt bra faktiskt..
Kan man lägga pengarna på nåt annat istället som är kul. så är det väl kanon..
Nästa vecka ska jag åka till min homeopat igen, det ska bli spännade....
Och en vända till Skinnskatteberg ska det bli för att få en behandlig på min onda kropp...
På torsdag är det alla hjärtans dag igen kul tycker jag och ser för en gångs skull med spänning fram emot det då man har träffat den underbaraste man som finns..
Nå fint kommer han att få antar jag ,hihi...
Mitt livs kärlek som jag äntligen har funnit efter så många år....
Tänk att den man som man allra minst anar eller inte ens tänkt sig tanken att leva med är den största romantikern och kärlek av allt medans den man trott varit ens stora kärlek inte varit ens tillstymmelse i närheten av det....
Den som väntar på nåt gott väntar ""aldrig"" för länge...
Tänk vad livet kan vara konstigt ibland, tur att man inte vet i förväg för då hade jag satsat för länge sen på nån som älskar mig på riktigt  med riktig kärlek istället och inte på nån  som bara hela tiden har lekt och låtsas.......
Ja, det sägs ju att det aldrig är försent att börja om,  hur gammal man än blir och ska det kännas så här bra som kärleken känns nu så har det verkligen varit värt att vänta på den, för nu lever jag och jag blommar som en blomma på våren när bladen och blommorna står i högsta blom och skiner med sina färger så fina....
Det pirrar i min kropp och så fort jag ser han så ler jag....
Det är min man det....
Alla har inte sån tur som jag har haft även om jag gått igenom mycket svek i mitt liv och lögner om precis allt, men idag kan jag se bakåt på nåt som inte var ens verkligt och se framåt på det som är bra...
Jag älskar mitt hjärta.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0