Söndag

Hej min kära blogg en dag som denna igen, hihi, vaknade med en jädrans värk i hela kroppen i morse och ville inte  ens kliva upp idag, trött som aldrig förr, ont i huvet och genomförkyld med allt var  det innebär tyvärr....
Susar i öronen och matt i kroppen av all värk som infunnit sig dom senaste veckorna...
Klev upp till slut ändå fast jag var helt slut i kroppen, åt frukost med hjärtat och drack kaffe innan han åkte iväg....
Dotter och svärson kom på besök och vi fikade lite, nu är det snart slut på bullarna som jag bakade så nu är det snart dax att baka nya igen, hihi....
Har haft fulla huset hela dagen av mina underbara vänner  och min familj som varit hit och fikat, och jag var ut en liten sväng med det var så kallt så jag orkade knappt vara ute faktiskt, skyndade mig in ingen och där blev jag kvar resten av dagen...
Lagade Tacos som Mikaela hade beställt idag så igår kväll åkte jag in och handlade det som fattades till det och barn och barnbarn kom hit på mat idag, trevligt at äta till sammans allihopa....
Nu sitter jag här helt själv medans tjejerna roar sig med sitt och hjärtat med sitt, ganska mysigt och skönt faktiskt....
Man behöver lite egen-tid ibland....
Har fått undan disken och det är snyggt och fint här Som  de alltid är hos mig hihi...
Göra lite skolarbete, nu när det inte är så mycket mer kvar att göra....
Sista tampen innan man går ut nu, och det känns fantastiskt bra, att ha börjat om ett liv ifrån början på nåt bra som det inte varit på länge, förut gick man bara hemma och städade och lagade mat och var nån hjälpreda eller hemmafru eller nån djävla sexmaskin med dåligt betalt och inte blev uppskattad för ett enda skit, men idag gör jag allt för min egen skull (bara min egen skull)
Idag har jag faktiskt ett liv ,det är väl det man ska ha?
Ett liv att dela med nån som man älskar (och framförallt med nån som älskar mig tillbaka) och inte bara låtsas....
Tänk att ""bara"" ett enda liv på hela vår stora jord kan förändras så till det mycket bättre fast man inte valt, jag tror änglarna valde åt mig för mitt eget bästa..
Jag tror att dom såg det jag inte hade sett!
Jag såg allt det fina i både kärleken och allt men det gjorde inte du,utan du lekte med mig och mina känslor så länge medans jag blev blåst på konfekten, så hade du mig bara som en docka, du kunde lika gärna ha köpt en uppblåsbar sån?
Hon hade i alla fall inte känt sig lika utnyttjad som en vanlig individ...
Nu är 2 skolarbeten inskickade och klara och i morgon tar vi nya tag tjooo hej..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0