Söndag

Hej min kära blogg ännu en underbar dag i mitt fina liv, hihi....
Vaknade i morse helt utvilad och sovit som en stock av att jag fick en skön puss på kinden och en varm famn som omfamnade mig mjukt och ömt, med världens bästa kram och jag har inte ens hört att hjärtat hade klivit upp, så han hade diskat åt mig och gjort frukost så det var bara att kliva upp och äta, det kallar jag kärlek det oj,oj.....
STOR ÄRLEK .......
Klädde på mig och vi tog en promenad i det fina varma vädret och gick förbi vid mina underbara och bästaste svärfäräldrar som finns, man kan faktiskt inte ha bättre än dom som är ena helt fantastiska människor som klivit in i mitt liv, snälla och rara precis som svärföräldrar ska vara och inte elaka o dumma och bara pratar skit om alla eller  att kunna dömma ut folk när dom inte ens vet hur allt är och  framförallt inte varit  ens med sina barn liv på många år, då ska man hålla tyst tycker jag.....
För jag om nån vet ju faktiskt hur det har varit med både mig , dig och dom som inte haft en tillstymmelse att varken höra av sig eller bry sig på många, många år....
Människor som dömmer ut andra som dom inte vet ett skit om och gör värre saker själv ska bara hålla käften...
Jag hade en mamma och en pappa som var fantastiska och det är jag så himla glad för...
Om jag jämför med dina så var mina en stor guldgruva....
Osams både hit och dit och med alla och pratar om allt och alla och sen leva mitt i det själva?
Men herre gud var rädd om det man har och uppskatta det man har istället, det man inte kan få får man väl låta bli och vara utan, är det så himla svårt att förstå det eller?
För det är väl ändå så att det är upp till var och en att välja tycker jag, vem man vill ha i sitt eget liv och vem man vill vara med  och umgås med och ge sin kärlek till och man kan framförallt inte påverka en annan människa att göra nåt som den själv inte vill....
Alla måste få ha en självbestämmande uppgift i livet....
Sen om man mår dåligt måste man väl själv ta tag i sitt liv,  ingen annan kan göra det åt en faktiskt och man måste rycka upp sig (vem fan har inte fått gjort det pga av andras misstag och svek med både otrohet under många år och lögner i massor ) jag vet om nån hur det är att må dåligt, att sitta i ett hörn ensam i ett förhållande lika  fattig som jag vet inte vad och inte ha några  pengar medans den andre roar sig med allt och alla och bara kastar pengar runt omkring sig som en kung och köper dyra presenter åt  andra tjejer bakom ryggen som man flörtar med.... 
Som man inte ens gjort åt den man hade lovat trohet en gång i tiden!
Och jag har väl också varit nere så långt det bara går att komma och vänt  men jag tog mig ändå upp och tog tag i mitt liv  och började om...
Jag hade inget val då nån annan helt pläötsligt ""bara"" valde ÅT mig....
Trots att jag miste min största kärlek i mittt liv...(vilket jag trodde var samma tillbaka  då)
(Vilket visade sig att det inte alls var så, utan det var bara en djävla smutsig, dum elak lek från nån annans sida hela tiden på nåt vis )
En lek som inte innehöll nån kärlek över huvutaget ifån ena sidan utan bara svek och en massa elakheter...
Men det är inte mycket man vet om man inte varit med om nån eller nåt ska jag säga...
Men som sagt man lär så länge man lever....
Jag tycker inte om människor som är så fega att dom  försöker ta sitt liv heller för dom tycker ""bara"" synd om sig själva faktiskt, och ingen annan som finns kvar och hur kan man göra alla människor runt omkring en så illa, har man tänkt på det kanske?
Nej det är bara ""EGON"" som gör så som man bara ska tycka synd om och finnas för dom och ingen annan (uppmärksamhet skulle jag kalla det?
Jag är så glad idag att jag är så självständig som jag är, går precis som jag vill och när och hur jag vill, ingen som bestämmer hur och vad jag ska göra eller har utfrågningar om vart eller vad jag varit,så fort jag varit utanför dörren utan nu lever jag mitt liv på mitt eget sätt och den som inte accepterar det kan helt enkelt bara dra åt helvete, så är det bara..'Det här är mitt liv ""bara mitt liv"" och ingen annans....
Det är det som är så härligt....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0