Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! I morse klev jag upp tidigt med tuppen för Mikaela skulle iväg och pimpla med skolan, så vi skjutsade upp henne till skolan så hon slapp släpa med all matsäck och ryggsäck och alla metgrejer upp dit....
Hjärtat var hem och hämtade saker tidigt i morse så hon skulle slippa frysa idag, han är så snäll åt henne och plockat ner så mycket grejer att fiska med åt henne....
Hon älskar ju att fiska men har kvar sina fiskegrejer hos sin pappa som hon inte fick ta med sig den dagen när hon flyttade...
Ja, ja kalla det var ni vill så kallar jag det vad jag vill i alla fall....
Det går bra att gnälla på andra om allt men själv ser man inte hur man beter sig mot ""sina"" egna barn......
När hon flyttade ifrån mig fick hon ta med sig både digitalkameran och nya mobilen och allt som var hennes utom möblerna då jag faktiskt hade köpt dom efter vi gick isär och som ni vet redan så fick hon inget av sitt rum med sig så vi stog tomhänta, men det vet ju ni som sett båda hemmen efteråt, alla ni andra kan bara hålla käften tycker jag hihi...  och jag ansåg att det hon fått av mig var hennes sen spelade det mindre roll vem hon bodde hos....
Men alla ser ju inte det på det sättet tydligen?
Det hade varit kallt  i alla fall sa hon och ringde vid 11 på förmiddagen och ville åka hem så mamma satt sig väl i bilen snäll som hon är och hämtade henne såklart.... hihi..
Nu ska Mikaela och mitt hjärta iväg på en familje dag med fiske då blir det tävling så det blir kul för henne, dom har så kul ihop och trivs och det är väl tur...
Som det ska vara , man ska ställa upp på sina hjärtan....
Sen åkte jag till stan också och handlade lite idag (igen) Hihi....
Hem och lagade mat och skickade in tre arbeten till skolan så nu får jag se om det blir bra..
Har blivit godkänd på alla kurser hittills i alla fall och nu snart är jag klar..
Det ska bli kul men jag kommer sakna min klass....
Ja, nu sitter jag här medans tjejerna är inne på sitt rum och gör sitt, skriver lite och funderar med ett leende på läpparna, det är ju alla hjärtans dag i morgon, mysigt tycker jag...
Faktiskt första gången på måga år som jag tycker att sånt är mysigt....
Men det är kanske för att min stora kärlek kommer ihåg alla dagar, en helt otrolig man, jag blir nästan lite chockad av att en man är så underbar....
Män är ju män det vet ju alla hihi....
Men att det fanns såna män trodde inte ens jag, jag är ju inte van att bli så uppvaktad och uppskattad som jag är och för den jag är....
I morgon är det skola igen och sen ska jag hämta bästaste Jean på Ängsgården för vi ska träffas och fika i morgon,nice älskar den mäniskan...
Hon är allt för underbar och fina barn har hon (världens finaste)
Hon har också hittat sin stora kärlek och jag är så glad för hennes skull....
Hon ler lång väg tillsammans med han, hihi..
Det är så kärlek ska vara....
Nu är det inte heller lngt kvar till Elmia som vi ska åka på....
Idag har hjärtat bytt bil hihi, nu är det bara jag kvar då!
Nej nu ska nog jag gå och sätta mig i min sköna soffa och mysa lite innan hjärtat kommer hem, en ny dag i morgon med nya härliga utmaningar och framförallt är det ju alla hjärtans dag.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0