Onsdag

Hej min kära blogg ännu en underbar dag i mitt liv! Trött och sliten i min onda lilla nätta kropp men glad trots allt som sagt bara tanken på min fina härliga familj får mig att le varje dag när jag kliver upp med värk i min kropp, inte minst när jag i alla fall vet att  jag gjort den är av stor kärlek, hihi.....
Vaknade och åt frukost för att  vidare bege mig in till stan en liten sväng och handla lite....
Som ni säkert har sett så är äntligen bloggen ombyggd nu till det bättre och till mitt nya och förbättrade liv....
Förut så var det bilder på nåt som inte passar in där eller ska finnas där längre. så nu äntligen är den klar efter ett års ombyggnad...
Den vart jätte fin tyckte jag och det tycker många också som säger att den är så fin.....
Inne i stan träffade jag Maria så vi fikade en sväng och sen träffade jag Ullis och Mats på Willlys, med familj, så söt hon är nya lilla deras bebisen....
Ska dit i morgon efter att jag har slutat skolan och fika och umgås, det var ju ett tag sen nu, men det blir ju så när man har så mycket annat som kommer i vägen...
Skola och hem och jobb och hus och allt vad det innebär att vara både förälder och ensamstående med allt vad det innebär ....
Igår när jag kom hem ifrån skolan hade hjärtat skurat mina golv i huset och dammsugit och städat hela huset, vilken redig man jag har träffat va?
Helt otrolig som städar fast det inte behövs men bara för att jag ska slippa när jag varit i skolan hihi...
Han är helt fantastisk denna man och han har jag råkat hitta bara sådär?
Tur att ingen hann före mig hihi....
Sitter här efter maten mer än proppmätt nu och ler igen, tänker på att jag har lyckats så bra alldeles själv....
Har nyss blivit mormor igen till ett litet till knyte som är så söt, mina underbara barn som jag umgås med varje dag och njuter av all stund tillsammans med dom....
Åker vart jag vill när jag vill och umgås med den jag älskar precis när jag själv vill...
Göra precis det jag själv vill utan att nån ifrågesätter allt jag gör varje dag....
Är inte det ett underbart liv eller?
Nu är det snart dax att lägga sig för i morgon ska man upp tidigt igen till skolan, helt underbart, näst sista dagen för denna kursen och sen är det inte långt kvar...
Jag ska fortsätta läsa i höst hoppas, hoppas att jag kommer in bara ,vi får väl se....
Jag längtar i alla fall för att se om det blir så, och då blir jag glad...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0