Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse med ett stort leende på mina läppar  med vetskapen att vi skulle åka till Borlänge och shoppa kläder idag, klev upp och åt frukost med familjen och så ringde dotter ocuh frågade om hon fick följa med.....
Så Bella, Mikaela, Marina och hjärtat och jag åkte iväg en sväng en heldag och Mikaela shoppade nya kläder igen, hon fick lite extra pengar av mamma denna månaden också, det är hon värd...
Köpte nytt avgasrör till bilen också, så nu är det också gjort, skönt det.....
Var bara ett litet hål men hela bytts ut på en gång,hihi...
Varit och tittat på en ny bil idag också har jag gjort idag så om jag får det rätta priset så köper jag nog den, den var kanon fin och nyare än min som jag har nu, men som sagt det beror på vilket pris jag får....
I så fall slår jag till direkt, hihi..
Sen in och besikta min nuvarande bil och sälja iväg den, den är kanon fin och går kanon bra, gick igenom förra året utan krångel och går och startar som en klocka i alla väder...
Pratade med en god vän igår som har blivit sviken av en man, hihi, undra nu vem egentligen?
Tycker så synd om henne att hon inte sett att denna man inte klarar sig med en eller två tjejer utan måste ha ""massor"" av dom, tror hon kallade han psykotisk om jag inte minns fel...
Min vän har blivit sviken många gånger förut  av falska män och trodde verkligen nu att det äntligen var dax men det visade sig att det inte var det, den hon träffade var den största lögnare hon nånsin träffat i sitt liv, mytoman tror jag hon sa att han var hihi..
Som sagt sanningen kommer alltid fram och ljuger man !!"" måste man väl åtminstone komma ihåg vad man säger till var och en""
Det är kanske en fördel....
Lider med denna människa nå så fruktansvärt men är sååå glad för att hon öppnat ögonen äntligen ...
Hoppas att hon en dag träffar en lika underbar människa i sitt liv som jag nu har gjort, en öm och mjuk man som finns där alltid är nykter och gör roliga saker tillsammans med...
En man som vill vara nära en hela tiden som man längtar efter så fort mna är på olika håll...
En man som är omtänksam och romantisk och framförallt trogen ,det är väldigt viktigt i ett förhållande...
En man som man kan skratta och ha kul med....
Ska träffas nån dag och kaffa lite hihi...
Men en sak vet jag och det är att ""lika barn leka bäst"" och då tycker jag att två människor verkligen förtjänar varandra, för ingen av dom kan tydligen vara trogna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0