Helg igen nu då!!!!!!!

Hej min kära blogg igen! I morse var jag trött, ont som fan i kroppen och en massa funderingar, ja allt bara snurrar runt nu och jag funderar på hur myndigheter egentligen tänker, så det är nog tur att man har en sån underbar karl som man har i alla fall?
Som stöttar hela tiden och verkligen bryr sig....
Blir så djävla arg ibland, så det är fan inte sant.....
Fick besked fr FK igår att jag ska betala tillbaka ett bostadstillägg som jag haft 2011 och kan ni tänka er att dom räknat samman min inkomst med mitt ex:s inkomst fast vi inte ens bott ihop hela året och inte ens haft gemensam ekonomi, helt sjukt tycker jag att jag som ensamstående ska få ta en smäll att betala tillbaka nåt som han har tjänat  ihop och räknat ihop de med min inkomst...
När jag har bott helt själv med ett eget kontrakt och egen lägenhet......
Bara för att han har jobbat över och tjänat en massa djävla svarta pengar ska väl inte nu jag som tjänat så lite bli tvungen att betaka tillbaka nåt som jag inte haft inkomst för......
Min inkomst är väl min och hans är väl hans?
Jag bodde ensam när jag sökte och jag hade bara min inkomst (endast) men ändå räknar man med hans som inte ens bodde med mig, fan jag blir så djävla förbannad, och dessutom så tog han ju alla mina pengar till hälften av allt (utan att jag fick se att allt blev betalt) och jag och Mikaela hade knappt mat medans han roade sig och söp och åt ute och levde nåt djävla ungkarls-liv...
Och satt på allt och alla och även en daggmask om den hade haft tuttar...
Använde min telefon och hade nå djävla sex-chatter,så jag fick en skuld.....
Och samtidigt lekte nån djävla häradsbetäckare....
Det är rätta takter det och en helt fantastisk karl.....
Eller hur?
Känn er blåsta ni som tror att han är en riktig karl?
Han har ju inte ens hår på bröstet den lilla barnungen!
Slät som ett barna-arsel.....
Jag är så djävla trött på att bli den som ska ta skulden för allt trots att många vet hur jag har hatf det i många år men inte sagt nåt...
Jag får också lida för allt och det har jag gjort ska ni veta, inte lite heller och jag får också ta smällarna för mycket , men jag har även vunnit mycket tillbaka i mitt liv som betyder så mycket mer än vad en lögnare och  en svikare gör....
Idag har jag världens bästa karl, glömmer ""aldrig"" våra dagar och han är öm och mysig och ställer alltid upp vad det än är....
Kommer hem och hjälper till egter jobbet och köper små mysiga presenter som han tycker att jag är värd.....
har aldrig haft en sån bra karl i mitt liv och han är bara så mysig....
Han Har ett speciellt minne i mig och det vi gjorde har jag inte gjort med nån annan och våran speciella dag kan jag aldrig få med nån annan och har aldrig haft och det är magiskt vårat datum    12-12-12 klockan 12.12 och det är ett minne för livet.....
Så, nu har jag fått tjatat av mig igen och det känns faktiskt riktigt djävla skönt.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0