Fredag

Hej min kära blogg! Idag vaknade jag och var trött i kroppen igen ,tänk om sommaren kunde komma traskande nu med tillhöramde värme så vad skönt det skulle vara?
Fixade lite här hemma i huset och sen åkte jag in till stan och köpte lite semmelbullar och godis till mig och Mikaela och en massa gott tills ikväll...
När vi kom hem så fixade jag mat, och idag blev det potatis och vitlöksmarinerade fläskkarre och gräddsås med grönsaker......
Trodde Mikaela skulle äta ihjäl sig faktiskt, hon tyckte det var såååå gott och det är så kul att alltid bli så uppskattad för all god mat man gör varje dag, hihi...
Mat måste man ha annars överlever man inte...
Och mat kan jag laga det kan jag lova...
Och riktig hemlagad mat ska det vara annars får det ""just"" vara, hihi....
Näringsrik och bra mat för att man ska få i sig rätt vitaminer och kunna ha ork att vara bra och må bra....
Mot kvällningen väntade jag på att mitt stora hjärta äntligen skulle komma hem och inatt sover lilla Wilma här....
Mys det....
Så nu ligger hjärtat och Wilma och myser och kramas, dom är så fina ihop, ett bra team faktiskt....
Hon har en helt underbar morfar i alla fall och det är väl bra....
Längtar så nu till det nya tillskottet som snart ska komma, det ska bli så mysigt....
Sitter lite för mig själv nu och ler för mig själv, tänker på att allt ordnat sig så bra ""till slut""
Skola som snart är klar och ett jobb att gå till när jag själv vill och orkar jobba....
Ett hus att gå ut på sommaren på baksidan och njuta av sommar och värme...
En bästaste familj och barnbarn och hjärta som betyder så himla mycket för mig och även min familj faktiskt....
Han är det bästa som har hänt mig i män....
Ärlig och mysig hela tiden....
Man kan inte begära så mycket mer än att älska och att bli älskad?
Eller?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0