Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Har inte skrivit på några dagar här nu igen då det har varit fullt upp med mycket annat...I Söndags var det fullt upp och jag var ledig i helgen ,ganska skönt fast jag saknar mina underbara arbetskamrater förstås...
Igår jobbade jag igen, skönt var det och få annat att tänka på än bara en massa jobbigt runt omkring mig just nu...
Men allt kommer lösa sig till slut antar jag och det blir som det blir..
Antingen får jag väl flytta till eget igen om det nu skulle bli så...
Man måste ju ha råd att leva också och jag vill inte vara beroende av nån annan människa i mitt liv utan vill klara mig själv helt enkelt, är det fel eller?
Jag hat ett eget liv nu och det vill jag ha, jag vill bara leva och ha det bra, så jag vägrar att räknas med nån annan, så tiden får utvisa det nu......
Man måste även få sova på nätterna om man ska upp och jobba annars orkar man ju inte jobba!
Diskussionerna om min son ska flytta till sin pappa är på topp nu, tror att han är lite mera hård och kan säga ifrån som jag dock inte kan då jag bara blir sårad hela tiden av att höra dumma saker om en...
Det är inte alltid kul, men ibland måste man ta till andra saker..
Jag är glad i alla falla att dom har kontakt nu för barn behöver ha kontakt med båda föräldrarna, så är det bara...
Sen har jag en sån förståndig och fantastisk dotter också som bara menar väl...
Hon har verkligen blivit en stor dam nu...
Idag är jag ledig så jag ska rensa lite i garderoberna och packa undan lite ifall att jag måste flytta till eget, kan vara bra att vara förberedd i alla fall...
Så ska jag åka in till jobbet och hämta mitt aktivitetskort och skriva på anställningen, kolla på lägenhet och så vidare så det blir gjort...
Ja lite att göra har jag idag i alla fall, hihi...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0