Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Idag är det i alla fall plusgrader när man vaknade till i morse, skönt det att det blir lite mildare så kanske värken blir lite mindre i alla fall....
Varit vaken av och till i natt då jag hade mens värk, men det sköna med allt är att jag alltid vet exact vilken dag jag ska ha det, det är så himla skönt för då kan man planera allt lite i förväg.....
Så i morse var det dags igen då, usch och blääää säger jag bara.....
Jag har pysslat lite här hemma på förmiddagen och plockat undan lite, diskat en liten disk då det aldrig hinner bli nå stora diskar här!
Det är så skönt....
Ska laga lite mat också till mina hjärtan innan jobbet kallar mig för ett skift igen!
Mina barnbarn har Lucia ikväll men jag jobbar så då kan jag inte åka och kolla på dom...Synd!
Hade varit skoj att se dom men man måste ju jobba också!
Igår såg jag andra avsnittet av morden i Sandhamn och dom är ju så himla bra, längtar tills nästa Måndag för att få se på avslutningen vad som händer?
Idag rinner det lite ifrån taken, så det blir nog varmare igen nu skulle jag tro....
Jag hatar ju vintern då det är så himla kallt....
Jag älskar ju sommar då det är varmt och skönt....
Sommar och sol och mysa med vänner är livet, vara med glada och fina människor och ta en cider eller två och skratta och ha kul...
Det är livet det!
Veckorna travar på och går i rask takt nu, jobbet kallar och jag hinner knappt umgås med mina nära och kära, men snart får jag ta igen det då jag blir ledig igen!
Två hela veckor med älsklingen och bara vara och göra en massa saker tillsammans...
Härligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0