Söndag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse och upptäckte att min älskling redan var ute i garaget, han älskar sitt garage och nu när det ska städas ordentligt..
Han säger att det är tur att han träffat nån som har sån ordning på allt hahahaha...
Han är så fin och go!
Och jag är en perfektionist tyvärr!
Igår insåg jag att vissa vänner bara stjäl en massa energi ifrån mig så nu gjorde jag slut på det eländet, vad ska jag med en vän till som bara snackar en massa skit på fyllan, och hittar på saker som inte ens är sant....
Om man tycker att man själv får skriva precis vad fan man vill på face om alla andra och inte fattar att jag också har barn som ser det men när de väl kommer till dig själv då är det så himla noga vad man skriver..
För att barnen kan se!
Patetiska människa, håll dig till dom du tycker är bra du, jag klarar mig utan dig!
Håll dig till dina falska vänner som är både otrogna. dumma och elaka....
Genomskådad eller, nej såna människor behöver jag inte längre i mitt liv då jag har märkt att jag har Riktigt härliga och mysiga vänner i mitt liv.....
Om man som jag har levat länge i bara  en lång slentrian i sitt liv och allting går bara ut på samma sak, samma sak och varje dag är lik den andra hela dagarna och ingen dag är den andra olik och man får chansen att upptäcka att världen är eller ska ""inte"" vara sån?
Tänk när man väl upptäcker den där snälla goa världen? 
Då tar man ju den ?
Eller hur?
Vem skulle inte ha gjort det?
Utan den ska vara rolig ,trevlig och glädjande som den idag är för mig....
Jag fick chansen fast den just då kändes jätte tung, men jag fick så mycket, mycket mer i mitt liv på bara en liten kort tid....
Jag gick från ingen ting till ALLTING på bara en kort tid och jag har klarat en utbildning och fixat ett jobb, köpt bilar och flyttat till eget hus, jag har fått kontakt med så fina människor som klasskamrater till arbetskamrater och mina fina gamla ungdomsvänner......
Jag har byggt upp ett helt fint och snyggt hem igen......Snyggare och finare än jag nånsin har haft förut.....
Som jag vill ha ett hem....
Och jag är helnöjd...
Jag har även träffat den bästa man som man kan få här i livet som är  så snäll, rar och go, romantisk som få män är, mysig och det finaste man kan få!
En man som är som en man och inte som nån som man vill vara och leka nån djävla Hee man..
En man som mina vänner tycker ser bättre ut än nån annan. hihi...
På bara denna korta tid....
Det är precis som en dröm och jag vaknar varje morgon och tror fortfarande än idag att jag ""är"" i en dröm?
Då ler jag för mig själv och tänker!
Att varje morgon när jag vaknar så är det sant att jag har det här.. Helt fantastiska livet.....
Jag är livrädd att det skulle vara en dröm varje morgon när jag slår upp mina blå ögon, för jag har aldrig trott att man kan må så här bra och ha det så här bra med nån..
Jag har ju inte vetat att det här finns?
Men nu lever jag i det,  med lugn och ro runt omkring mig, inga bråk eller skitsnack ifrån mina underbara barn och riktiga vänner, utan jag är så himla glad när jag möter mina barn ute och kan prata och hälsa på dom...
Jag har fått ett fantastiskt liv, ""bara sådär""
Men jag är helt säker på att det ""var inte"" mina barn och min glada svärson som pratade skit utan det var nån annan som bara skyllde på dom, helt sjukt beteende alltså..
Det har jag förstått idag men vad vann du på det?
Du förlorade mer än vad jag gjorde i alla fall, det är det som kallar karma...
Jag saknar mina barn och en svärson jätte mycket, men jag har bränt mina broar jag lovar, men man får faktiskt älska dom ändå!
Nu har jag nyss varit ner och handlat och ska snart laga nån mat, vill ha nåt mumsigt idag, Lollo är här och fikar,  och Pan och igår kväll var dotter och svärson hit då dom var ute och åkte skoter en sväng och så var Poppa hit och fikade igår, hon är en gammal fin vän som är en mycket klok kvinna i sina bästa år...
livet jag har idag skulle jag aldrig byta bort, jag visste ju inte att det fanns förrän jag fick en stor chans att upptäcka denna underbara värld som jag faktiskt lever i..
Jag önskar alla att få må så här bra och att ha det så här bra..
Men ibland är det mycket upp till en själv vad man får, se er omkring och njut av livet som jag gör, gör nåt åt det man vill ha, en vacker dag står prinsen på trappan och man har vunnit ett stort kärlekshjärta och kan ge kärlek till den man älskar och även få kärlek tillbaka på sann väg...
Ge inte upp alla därute, det finns en till oss alla och en snäll till och med...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0