Slut på julen men helg igen hihi..

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och var trött, låg kvar i min varma, härliga säng en bra stund och bara vilade i värmen medans älsklingen redan klivit upp för länge sen!Klev upp. åt frukost och drack kaffe, gjorde mig i ordning för att åka in till stan och handla lite inför helgen som komma skall...
Köpte en skinka till på 3 kilo som ska vara till nyår...
Handlade till Tacos i morgon som Charlie vill ha, och på söndag ska jag bjuda mina underbara svärföräldrar på middag här, det ska bli potatis och kotletter i Creme fraiche och grädde, med Soya i ugnen, det är så fantastiskt gott det!
Sen när vi kom hem tog vi en promenad ner till Pan och drack kaffe, hem och hämtade bilen och åkte till Stefan i Saxdalen och drack kaffe och sen hem igen, ner till mina svärföräldrar och hälsade på ...
Sen kom Lollo förbi en sväng och garage-killarma gick ut en sväng så jag fick lugn och ro hihi..
Dagen har (som alla andra dagar) varit fylld av lycka i mitt liv, med mycket liv och rörelse som sagt...
Skönt med härliga vänner som gör livet glatt varje dag...
Messade med Carin som tyckte att jag skulle åka in till stan i morgon så vi får fika och träffas men vet inte än om jag orkar det..
Det snöar ju så mycket och jag är ingen sån som vill åka bil när det snöar tyvärr...
Nu sitter jag och dricker en cappochino som är så himla gött..
Ja, nu är julhelgen äntligen över igen för den här gången, Charlie fick en bil av oss så hon är helnöjd minsann..
Nu får hon hålla på med den hur mycket hon vill och hon ville vara med och meka också, kul för henne..
Snart börjar ett nytt år igen och jag känner att de året kommer att bli bättre än året som varit, fast året som varit har varit det mest fantastiska år som jag har varit med om, jag har flyttat ihop med min stora kärlek, varit förlovade ett helt år (vart nu det året har tagit vägen så säg)....
Men for har det gått i alla fall och jag har varit så lycklig hela året, men det är inte så konstigt, året har bjudit på så fina tider med underbara vänner och min älskade familj som är mitt allt...
Tiden har gett mig så mycket det här året som har gjort mig så himla glad...
Om man har fina människor runt sig och många goa skratt så blir livet så enkelt att leva..
Nu ska jag och älsklingen kolla på en ny film...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0