Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse död-trött efter att jag vaknade före det mitt i natten av en fruktansvärd hemsk mardröm, usch drömde om världens största  häxa som finns på denna jord och trodde helt
på allvar att det var sant att hon kommit in i mitt liv igen, men som tur var så var det bara en hemsk ond dröm tack och lov säger jag bara, skulle aldrig släppa in en sån falsk häxa i mitt liv nå mer hhihihi..
Ni vet vem? Hihi..
Hon kom in fort i mitt liv och försvann som tur var igen som en klar blixt...
Både är och ser ut som en riktig häxa!
Ja nu är det Onsdag idag och igår kväll åkte jag in till stan och ringde Älsklingen på vägen in och åkte förbi med en blåbärspaj till han och hans fina arbetskamrater som jag hade bakat på eftermiddagen, jag gjorde 2 stycken så i morse var Lollo också hit och fikade en sväng...
Han är alltid så glad och go och vi skrattar jämt när vi träffas, mysig kille....
Sen igår åkte jag förbi vid Maria och fikade lite och vi skrattade och pratade om precis allt mellan himmel och jord...
Skönt att bara få ha det lugnt och att få goda glada skratt....
Igår skrev en av mina vänner till mig här på Fejjan och sa att hon jämt läser mina statusar och blogg och att hon är så himla glad att jag har fått det så bra nu...
Hon blir så glad av att läsa det jag skriver för jag är verkligen lycklig nu..
Hon unnade verkligen mig det, snällt sagt.....
Skulle aldrig byta bort det jag har idag nånsin mot nånting för det här är livet som sagt......
Jag kan bara inte förstå att jag ""inte"" såg all skog för alla träden förut....
Livet ska vara fullt av glädje och kärlek och det är så svårt att förstå om man aldrig varit med om det?
Jag älskar min karl bara mer och mer för varje dag som går och det här är kärlek på riktigt.....
Äkta kärlek och inga krav....
Jag hoppas att det en dag kommer då vi får bli ett för du är det största som har hänt mig i kärleksväg, och jag älskar dig i massor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0