Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och har sovit ganska bra i natt, älsklingen var redan uppe som vanligt, hihi.....
Han hade åkt ner till affären och köpt Bregott för det hade tagit slut Utan att jag sa nåt, hihi..
Han förstår han min lilla gubbe.....
Sen medans jag gick upp och tvättade mig och klädde på mig så värmde han mitt te, bredde min smörgås och det var bara att äta...
Han är världens underbaraste som finns...
Jag har fan gjort ett kap, visste inte att det fanns såna underbara män, men det gör faktiskt det!
Det gäller bara att hitta dom hihi..
Och det gjorde jag till slut hihi... Men det tog tid också....
Han åkte till sitt jobb och jag drog in till stan en sväng och handlade det som behövdes, då ekonomin inte tillåter några stora utsvävningar denna månaden eftersom jag inte jobbat på 3 månader sen jag fick reda på att jag var sjuk och tvungen att opereras..
Det var många tankar och funderingar då en tid när allt var kaos men nu har jag börjat jobba lite smått i alla fall i den mån som jag orkar...
Och hoppas att det inte kommer tillbaka nå mer men man kan ju aldrig veta?
Det är inte saker och pengar som är det viktiga utan att man har mat på bordet,  är friska och krya och som tur är ska vi ner till mina fina svärföräldrar och äta julmat på julaftonen så jag slipper handla det i alla fall...
Det är inte det billigaste kan jag lova...
Sen har det inte blivit några julklappar alls till alla vuxna i år då jag absolut inte har råd för det, men som sagt det är inte det viktigaste i alla fall..
Jag ska jobba hela julhelgen i alla fall och jag antar att sonen ska fira jul med sin pappa då¨ han ska flytta dit så snart som möjligt...
Eftersom det redan är bestämt enligt Charlie men han väntar bara på att rummet ska bli klart med möbler och allt hemma hos hans pappa...
Annars blir det nog ingen rolig jul för han att bara sitta själv hemma för jobba måste man ju. så är det bara...
Nu sitter jag bara och softar lite för mig själv och tar det lugnt, är ledig och njuter av dagen bara...
Precis som det ska vara i livet...
Dricker mitt äckel te som jag måste dricka för at hålla sjukdomar borta, men det gör mig frisk i alla fall...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0