ny vecka

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse och kaffet var redan klart, disken var redan klar och min frukost var framplockad av min älskling, och det var bara att kliva upp och äta lite...
Vilken underbar karl jag har alltså...
Jag tvättade och vek in all tvätt och städade toan medans han städade huset, finns det såna män?
Ja det gör nog det trots allt..
Om man lyckats hitta dom nån gång förstås?
Det tog lång tid att hitta en sån karl, men till slut dök han bara upp och fanns där!
Vissa har tur och vissa inte....
Det sägs att efter regn kommer solsken och det kan man ju verkligen säga att det gjorde för mig.....
Från ösregn i en monsun till den härliga solen på topp....
Jag åkte upp till Manzanares och fick nålar i öronen och sen drog jag vidare till Ullis och Mats med familj och fikade och Mats hade bakat så goa lussekatter, så det gör jag mer än gärna om fler gånger....
Deras underbara familj som är så goa och lite skratt blev det också som vanligt när vi träffades..
Så träffade jag trevliga Matilda och Niklas och deras lilla charmtroll, så det var skoj....
Jätte trevliga människor...
Så åkte jag vidare till Rita och klippte mig och vi fikade också en stund, mysigt att umgås och att prata lite, hon har fått det precis lika bra som jag har fått det, inga krav och inga måsten utan bara njuta av livet tillsammans med den som man älskar.....
Idag fick jag reda på att en av mina vänner har blivit bedragen, usch vad hemskt,  jag vet hur det känns, och att vissa karlar inte kan hålla snoppen där den ska vara utan måste vifta med den i andras muffor?
Inte nå många extra poäng i alla fall snarare minus poäng!
>Osäkerhet skulle jag tro att det är och en stor bekräftelse ifrån andra....
Jag får väl hoppas att hon slapp leva i en livslögn i många år i alla fall och ha en känsla av att det var så men lögnen segrade i många år....
Jag är så glad att idag ha en man som är trogen och som står för det som han gör, en man som kan kalla sig ""en man"" också och inte ""bara"" är en på papperet....
En riktig man håller sig till den som man är tillsammans med ""punkt""
Det finns även tjejer som inte är trogna utan sårar män, fy usch för såna falska människor, det värsta man kan göra en människa är att inte vara trogen....
När jag kom hem så slappade jag i soffan en stund, kokade mitt härliga te (eller inte) Älsklingen ringde och vi pratade lite som vi gör varje dag när han har rast.....
Ska göra varma mackor tills han kommer hem och mysa riktigt mycket i soffan med han......
Var förbi vid dotter en sväng också innan jag åkte hem.....
Nu ska jag bara njuta av min kväll och min egen- tid och bara le och ha det bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0