Ny vecka igen då!

Hej bloggen ännu en dag i mitt liv! Vaknade sent idag trött som vanligt, men klev upp i alla fall och åt frukost och hjärtat var redan ute i garaget och bytte tank på sin bil.....Pan var förbi en sväng och han jag och Charlie och hjärtat tog en lång promenad ner på byn med hunden...
Det var lite kallt men när man väl fick upp farten så blev det varmt igen hihi...
Sen har vi varit till Saxdalen en sväng och sen hälsat på lite vänner under dagen också, precis som det ska vara...
I morgon ska jag kära Charlie till tåget och hon far iväg mot STOCKHOLM NÅGRA DAGAR IGEN, KOMMER SAKNA HENNE KANON MYCKET!
MEN SOM SAGT HON ÄR VUXEN NU...
HON MÅSTE OCKSÅ FÅ HA NÅT SKOJ ATT GÖRA OCH ATT FÅ GÖRA NÅT MED SINA VÄNNER...
HON FICK LITE EXTRA PENGAR AV MIG SÅKLART...
SKA ÅKA OCH HÄLSA PÅ EN VÄN I MORGON SOM JAG INTE SETT PÅ ETT TAG, SKA BLI SKOJ ATT TRÄFFAS IGEN, SNART ÄR DET OCKSÅ ETT NYTT ÅR OCH VET NI VAD?
DET ÄR 7.ANS ÅR ÄNTLIGEN NÄSTA ÅR SÅ VI 7.OR KOMMER FÅ EN STOR FÖRÄNDRING OCH JAG KÄNNER ATT ÅRET SOM KOMMER SKA BLI MYCKET BRA...
Omvandlingens år skulle jag vilja kalla det, året som gått har varit kanon bra och mycket roligt och skoj har hänt i mitt liv, och det har gått så fruktansvärt fort hela året, men har man skoj så går det fort!
Så alltså om man tänker att nu står 2014 iför en ny öppen tid i våra liv!
Andlighetens tid, och att allt kommer att gå framåt ännu mer, all ondska ska bort och all kärlek ska födas ännu en gång....
Världen har haft så mycket ondska med sig och onda människor har fått styra i våra liv men nu är det slut på det, för nu ska godheten segra, så är det bara!
Året som varit har bjudit på så mycket vänligt mottagande i mitt liv, bara för några år sen hade jag inte kontakt med några av mina kära barn, det är ju det vackraste jag nånsin har skapat och fött fram i mitt liv!
Dom är ju mina liv!
Men idag har tiden förändrats drastiskt och jag pratar med några av barnen som jag inte ens hälsade på för bara några få år sen, dom ger mig så mycket glädje i mitt liv, jag har varit en dum djävel, inte förstått, inte fattat att ni bara ville mig väl?
Idag har jag insett mina misstag och framförallt att jag får vara glad när jag ser er, när jag pratar med er, och jag känner en sån stor glädje i det!
Jag har även haft turen att mina barn har fått fantastiska partners och att dom har det bra, har fått fina små egna familjer som dom har skapat, Mina fina goa svärsöner som jag tycker så mycket om....
Jag har även träffat en karl som verkligen är en karl i mina ögon, en man som får mig att vara den jag är, en framstående enastående man bra på alla de sätt och vis som finns...
Jag har fått tillbaka mina barndomsvänner i mitt liv så livet är fullt av sånt som jag inte trodde fanns för bara en sån kort tid sedan...
Jag gör saker som jag gjorde när jag var ung, jag vågar göra nya saker igen, jag vågar vara JAG igen..
Nu väntar jag bara på det nya året som snart infinner sig i livet och jag är helt säker på att nästa år kommer bli minst lika bra som året som har varit om inte ännu bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0