ny vecka

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade och somnade om igen, missade ett pass då jag inte hörde min telefon, attans också, ville så gärna och hade behövt det passet nu, jaja det blir fler gånger, men i morgon ska jag jobba i alla fall så det blev lite ändå hihi....
Nu är det en ny vecka igen och nya utmaningar som står på schemat, jag har njutit av denna underbara morgon och städat lite, (trots att det aldrig finns nåt att städa här) Hihi...
Började laga mat redan vid 12 då jag skulle göra hemlagade pannbiffar i lök och gräddsås idag som mina hjärtan hade beställt, klart dom ska få den mat som dom vill ha, hihi..
Det blev kanon gött och Älsklingen förstår inte hur jag kan göra såå god mat, rar som han är hihi....
La oss i soffan och myste lite efter ,maten och sen gick han ut och skottade gården....
Nu är det inte många dagar kvar innan älsklingen har semester i några veckor och då hinner vi umgås lite som vi inte gör så mycket i vanliga fall då vi jobbar olika skift, men det är inte det som är det bästa utan det är att verkligen få längta efter den som man älskar riktigt mycket och riktigt länge!
På Torsdag har vi varit förlovade ett helt år, jisses vart har detta åt tagit vägen?
Men det är nog som mina vänner säger och som jag har märkt själv att mår man bra i det man har och lever lyckligt så går tiden fort då blir de inte bara samma sak varje dag?
Jag har fint hem , barn och barnbarn och en man som älskar mig för den som jag är, just jag, kan man begära mer?
Nej det tycker jag inte!
Livet har en fantastisk förmåga bara man utnyttjar den på rätt sätt..'
Man kan få ut så ´mycket mer av livet bara man vågar ta steget!
Kliv inte in  i nåt som andra varnar för utan vänta tills det är rätt tillfälle, då kan det inte bli fel?
 Älska dom som är nära och lev livet, för man vet aldrig när det tar slut...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0