Måndag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse och hade sovit kanon gött, men det var inte så undra på kanske!!!!!
Jag har ju världens bästaste också hihi......
På både det ena och det andra hihi....
Igår var jag in till stan en sväng och likaså¨ idag igen och har fixat det allra sista som ska göras nu inför julen..
Ja ni nu är det en ny vecka igen och dagen före julaftonen, härligt och nu har ljuset vänt så det blir lite ljusare och ljusare för varje dag och natt som kommer och går!
Nu går det åt rätt håll igen fram till våren och den härliga sommaren, men först ska jag åka till Turkiet innan sommaren, härligt...
Har fixat även dom sista klapparna idag också och Charlie kommer hem ikväll, men nu ikväll ska vi spela bingolotto på uppesittare kvällen och äta gött och bara ha det lite mysigt, älsklingen har ju semester i några veckor nu så nu kan vi mysa till det riktigt ordentligt hihi.....
Svärfar var nyss hit med en julblomma som han har gjort själv, han är jätte duktig på det, den var så himla fin, världens bästa svärfar eller?
I morgon ska vi ner dit och äta lite mat, mysigt....
Ja, snart är denna helgen över igen, och även detta år, och ett nytt år knallar in till oss, härligt som kommer ge ännu mera nya fina överraskningar och äventyr...
Älsklingen och jag firar 2 år nu i Januari och det känns bara bättre och bättre för varje dag som går, jag älskar han bara mer och mer....
Kärlek är så härligt när man älskar nån på riktigt och känner att det verkligen är rätt...
Han ger mig så himla mycket glädje av att (bara finnas där), och gör mig glad varje gång som jag tänker på han, jag saknar han varje gång vi är ifrån varann..
Det måste väl ända vara kärlek så säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0