Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och hade varit dålig  i natt, yrsel och ont i hela kroppen, men var antagligen sned i nacken så älsklingen masserade mig i nacke och axlar och lyfte upp mina axlar som hans massör har lärt han att man ska göra!
Men lite smärta har väl ingen dött av eller?
Smärta är gratis och gratis är gött hihi...Ska åka till Raimo i Skinnskatteberg i morgon och få en behandling igen så man är bra innan jul igen, ont kommer jag få men det är väret det!
Efteråt!
Idag kom Bella med Wilma vid 10 i morse för hon ska vara här hela dagen och sen också sova hos oss...Mys..
Vi har varit inne i stan och köpt lite mat och handlat lite godis till mommos lilla tjej, det ska hon såklart ha...
Sen åkte vi hem och lagade lite mat och idag blev det köttbullar, potatis och gräddsås med grönsaker, mumma ¨var det i alla fall¨........
Nu sitter vi här och bara myser och håller på med våra plattor hela högen hahahahaha....
I morgon åker <Charlie till Stockholm och ska ¨träffa en kompis så jag hoppas att det går bra men  som sagt  han är ju vuxen nu så det måste ju gå.....


 

 

Kommentarer
Postat av: jupp jupp

Härligt att alla kan mysa med sina plattor ;)även fast lilla mysan Wilma vill byta appspel heeela tiden.. gid jul på er

2013-12-23 @ 21:29:10
Postat av: mmm

Hihi en gång till da. GOD JUL på er

2013-12-23 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0