Julafton

Hej min kära blogg igen idag! Vaknade i morse och ljusen var tända på bordet och min älskling var redan vaken, det är redan julafton, snart är de här året också över och det blir ett nytt år (igen)...
Vad åren går fort!Åt lite macka med skinka igår kväll och spelade bingolotto hahahha, jag bingolotto, jo faktiskt....
Gjorde mig i ordning och åkte ner till mina underbara svärföräldrar och åt julmat, gud vad gött det var!
Mycket mat var det och jag åt faktiskt en hel del, men blev propp mätt förstås då då...
Hem igen och gav Charlie sin julklapp, hon fick en bil av mig och älsklingen så nu är det bara att ta körkort, hihi....
Sen in till min kära mammas och pappas grav och tände ljus, nån hade varit dit och tänt så fint till min¨ mamma och jag misstänker att det var min son Mattias!...
Det var så fint på kyrkogården med alla ljus som var tända..
Härligt!
Snart är denna dagen över och det finns en massa människor som har setat själva just denna dag idag (utan ingen att fira dagen med) Hemskt men sant är det i alla fall..
Tycker att världen är så orättvis faktiskt, när många inte har nån en sån här dag...
I morgon ska jag jobba och sen blir det fest och ner på stopet en sväng, ska bli kul faktiskt ,har inte varit ut i Gränges på några år, men det blir kul..
Tror jag ska festa med min dotter eller mina döttrar kanske jag ska säga, det blir nog bra..
I alla fall förfest med dom och sen iväg och möta upp älsklingen , nice...
Träffade min son Tobbe igår igen, var kul att se han igen, alltid lika glad och humor stark hahahaha...
Nu ligger älsklingen och sover i soffan och jag bara ler för mig själv och mår allmänt bra, han är så mätt efter all mat som vi har ätit...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0