Helg igen nu då!!!!!!!

Hej min underbara blogg ännu en dag i mitt härliga liv! Har inte skrivit här på några dagar nu igen, men livet rullar på som vanligt i en snabb takt och man ska hinna med allt också innan varje dag tar sitt slut hihi..
I onsdags så försökte jag handla det som behövdes, trots att det inte alls behövs hihi, men i Torsdags jobbade jag och sen hem och sova bara en kort stund för att upp tidigt på morgonen igen och jobba ett skift till.. Nice...
Så hem igår och lagade lite Citronfile tills älsklingen kom hem och vi åt, sen kom mina kära svärföräldrar och älsklingens bror hit på Lucia kaffe lussebullar pepparkakor och glögg, så vi tände ljus och pratade och hade det jätte mysigt...
jag har fått världens underbaraste svärföräldrar som man kan ha tror jag, visste inte att såna fanns, men såklart jag har ju aldrig mött såna fina svärföräldrar så då tror man kanske inte att dom kan vara så..
jag har fått uppfattningen att svärföräldrar är avundsjuka individer som rider och sätter sig fast som iglar på skinnet så märkena finns kvar hela livet på sina söner och vill ha dom för sig själva, dom gör allt som står i deras makt...
Idag nalkas en ny underbar dag, älsklingen jobbar men är antagligen trött kan jag tänka mig då man tror att man får komma hem precis när man vill i detta huset på nätterna?
Men tycker kanske att vuxna människor ska ha lite mer förstånd som förälder också, men, men har man inget att bry sig om så har man väl ingen hum om annat heller, visa jobbar och vissa inte så är det väl bara, jag har i alla fall fått lära mig hemifrån att man ska ta hänsyn till andra i familjen men alla har inte så underbara föräldrar som jag hade tyvärr som fanns där dag ut och dag in och lär sina barn och framförallt  finns i deras liv mer än när man ska snacka skit...
Idag tänker jag bara vara jag och inte göra nånting mer än att göra mat då såklart....
Var in igår och sökte en lägenhet, måste ha det nu så jag kan ställa lite krav på allt, och att få min frihet och att få det liv som jag vill ha också...
Man ska ha råd att leva också.....
Ja, idag har det kommit lite snö igen, jag bara hatar snö. så är det bara!
Men i morgon ska det bli plusgrader igen, hoppas, hoppas det i alla fall!
Idag är en sån dag då alla pissråttor kan dra åt helvete och tack till mina fina vänner som finns..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0