Fredag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade flera gånger i natt av att plogen dundrade utanför,  och när jag väl vaknade för att kliva upp så trodde jag inte mina ögon vad snö det hade kommit?
Min dotter Bella ringde och ville ha hjälp att lämna Wilma på dagis för hela hennes bil var full i snö..
Så vi gick ut och skottade gården, skottade fram bilen som hade massor av snö på sig och sen iväg och hämta dom, körde Wilma till dagis och Bella följde med hem och fikade av mina lussebullar som jag bakade igår....
Vi tände lite ljus och jag mös med Thilde som alltid är en sån glad tjej.....
Sen skjutsade vi hem Bella och hjälpte henne att skotta av gården vid henne och älsklingen dammsög ur all snö ur hennes bil med våt-dammsugaren så hon skulle kunna ta sig nån stans idag trots all snö som har fallit ner.....
Ja herre gud vilken morgon hahahahaha....
Men trots allt helt underbar...
Sen äkte älsklingen till jobbet och Charlie var så snäll och gick ut och skottade våran gård, jag har så fina barn jag....
Bella har varit så fantastiskt duktig med barnen den här veckan då Roy har jobbat i Norge, hon är en fantastisk mamma.....
Hon brås nog på sin mamma hahahaha...
Nu vet hon hur bra man hon har hihi, och ska vara rädd om han....
Inte alla som har såna bra män, dom får man allt räkna på fingrarna...
Jag har nog ""bara"" lyckats träffa 3 män i hela mitt liv, och det är Ritas karl och Bellas karl och min karl, så ni ser dom går att räkna på fingrarna som jag sa!
Dom flesta karlar som är som dom får man allt leta efter om man nu nånsin hittar fler!
Nu sitter jag hemma här och myser och väntar på att älsklingen ska sluta så vi får en hel helg tillsammans igen tiden under veckan har vi inte haft så mycket eftersom jag har umgåtts med mina underbara vänner mycket och han har gjort annat på sitt håll han också, men ikväll blir det mycket mys i soffan minsann...
Igår när han kom hem ifrån jobbet så hade han köpt rosor igen till mig, och ett par jätte fina tofflor som han tyckte at jag skulle ha, han är så himla go han, jag frågade varför och han svarade att jag är värd det och mycket, mycket mer....
Det kallar jag kärlek allt...
Jag ska laga nån god mat till han när han kommer hem och tända lite ljus så det blir lite mysigt, för det älskar han...
Han är värd så himla mycket och han är den som verkligen har förändrat mitt liv till det bättre och fått mig att inse vad kärlek är mellan 2 människor som älskar varandra...
Han är fan en gudagåva...
Få se om det slutar snöa snart eller om vi kommer bli insnöade snart hihi...
Jag bryr mig i och för sig inte om det gör det eller inte för jag ska bara vara hemma och mysa i alla fall i värmen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0