Annandagen

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Igår hade jag inte tid att skriva nåt för jag var fullt upptagen med annat hela dagen  då!
Klev upp på morgonen och gjorde ett skift på jobbet, sen hem igen och min dotter Therese ringde och frågade om jag kunde ha Jessica och Elias medans hon storhandlade i stan så dom små mina hjärtan kom hit i några timmar medans jag lagade mat, riktigt mos och korv så spelade Elias tv spel och Jessica chattade på datorn....
Hon har blivit jätte duktig på att stava själv...
Min andra dotter Bella och svärson Roy var också här igår förmiddag och fikade lite så dagen var full av liv och rörelse här...
Therese hämtade barnen sen och Charlie åkte med henne då hon skulle vara barnvakt där, jag hoppade in i duschen och fixade håret och gjorde mig i ordning och drog iväg till min dotter Therese på fest,  jag hade jätte skoj och mycket trevligt och många goa glada skratt blev det, träffade jätte trevliga människor och även mina söner där....
Dom skulle iväg på annat, hihi...
Vi gick till stopen sen och jag gick före med Marjaana dit så kom hela gänget efter sen efter ett tag, jag mötte upp min älskling där och han var redan på gasen hahahaha..
Han blev bara fullare och fullare ju mer tiden kom in på natten, hihi..
Är så himla glad att jag har så fina barn och barnbarn som jag har och dom gör mitt liv så himla lätt att leva och min stora kärlek som jag träffat på äldre dar..
Har fått så himla mycket i mitt liv som jag inte har haft, och jag är glad varje dag för det jag har¨....
Träffade Katrin och vi pratade en hel del, hon var så glad att jag tagit kontakt med Anita igen och att vi har så kul ihop, att hon kan komma ut och göra nåt annat än bara att sitta i sin lägenhet så hon är en sån rar och fin tjej, tack för att du är så snäll vännen..
Träffade en hel del annat folk där på stopet också och älsklingen blev radiostyrd till slut hihi...
Vid halv 1 gick vi hem annars hade nog han somnat på stopet (och då hade han fått sova kvar där) Hihi...
Vägen var krokig och slingrig hem och han var i diket och gick några vändor också,hihi..
Men vi kom hem till slut i alla fall och kollade på nya serien som är inspelad här i Gränges, kanon bra...
Vaknade i morse av att Roy och Bella och mina underbara barnbarn kom förbi och drack kaffe, tror ïnte att nån var särskilt pigg idag (utom jag då) hahahahaha....
Inga problem. jag mår som en prinsessa, och Charlie kom hem relativt tidigt nu idag han också....
Sen kom Rosi och Anders förbi oss på fika, det var ett tag sen vi träffades och så dök Poppa upp och Bella och lilla mys Wilma igen så vi fikade och skrattade så härligt, så nu är en kryssning på tapeten igen, nu ska den bli av med hela gänget..
Sen åkte vi ner med Pans bil till han och gick till mina fina svärföräldrar och drack kaffe....
Ibland undrar jag om man har rätt att få må så här bra och att ha det så här bra som jag har fått det? Med nån som jag älskar så himla mycket och en sån fantastisk fin familj som jag har...Livet känns fantastiskt, och jag lever det som man ska leva det idag..
Dagen har varit kanon bra och jag är så himla glad för alla fina människor som jag har i mitt liv idag och jag älskar dom så mycket...
Jag har fått det fina i mitt liv som gör mig fullvärdig och jag älskar min härliga goa familj..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0