Söndag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade som vanligt och kroppen känns tung och trött på sitt sätt! Nya tag och nya möjligheter blir det ändå, tack och lov....
Dagarna går framåt och jag njuter av livet ändå, det finns dom som har det mycket värre ändå.....
Jag har ju världens bästa hjärta....
Inte alla som har det?
Solen skiner ute och vi har redan hunnit upp till dotter med familj och röjt lite på deras gård, eller ""jag"" hahaha, mitt hjärta har röjt medans jag har tittat på och gosat med mina underbara barnbarn.....
Har inte skrivit här på några dagar nu igen, har så mycket annat att stå i nuförtiden, hälsat på vänner och ""tagit"" mig egen-tid (härligt) precis så som det ska vara i livet för att man ska må bra.....
Varit sjuk i bihåleinflammation i en vecka , har jag också hunnit med att vara, men nu börjar det äntligen ge med sig, (hoppas jag i alla fall..)
Så ont i huvet som jag har haft sista veckorna trodde jag inte man kunde ha?
Nu tar jag nya tag med kryssningar och utomlandsresa som jag ser framåt emot......
Jobbar sista veckan nästa vecka tillsammans med dotter och sen ska jag vila och ta det bara lugnt ett tag, njuta av hösten och tända lite ljus och mysa med den mannen jag älskar mest.....
Han är precis likadan och gillar mys och romantik...
Det bästa jag vet är att sitta i soffan med en öm och mjuk arm runt mig och bara mysa lite...
Sen har jag nya projekt naturligtvis på gång....
Snart fyller hjärtat år också så då blir de lite party med vänner igen...
Livet fylls på med nya utmaningar varje dag och glada nyheter....
Tänk att få kunna sitta på gården med en kopp kaffe och njuta av sista sommaren som är kvar med sin familj och sina vänner, det är väl ändå livet det?
Man ska vara rädd om det som man har, och ta vara på det....
En dag finns vi inte mer utan vi vandrar vidare till nån annan värld.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0