Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse och frukosten var klar och kaffet likaså,  vi åt och sen åkte vi och hämtade fyr-hjulingen som vi har köpt, kanon, fin, ska bli kul att ut och åka lite på den...
Älsklingen köpte en hjälm åt mig också idag...
Många av hans vänner och respektive som åker i gäng ut på sina fyrhjulingar och har kul, är så glad att jag har fått lärt känna hans vänner, dom är helt underbara människor som man kan skratta och ha kul med...
I Lördags jobbade jag från fredag kväll och hela helgen, var helt slut i min kropp, sen in i huset på måndag och gjorde ett skift med bästaste Rita som jag också umgås med på fritiden, det var kanon kul..
Igår var jag ledig och det var skönt, åkte in till stan och handlade lite då det var billigt överallt, tur att vi fick hämta våran nya frys i Lördags för den andra vad helt full, så nu fick jag in mer eftersom den kom hem i rättan tid så man kunde handla upp lite igen...
Nu är snart den frysen också full....
Älsklingen brukar skratta åt mig och säga att så mycket mat som han har nu har han aldrig haft förut, jag handlar mat hela tiden, men det är så det ska vara, mat måste man ju ha.hihi....
Men han tycker att det är jätte bra att det alltid finns mat här...
Charlie brukar säga att det blir aldrig tomt utan det fylls på hela tiden, det är ju bra..
Igår stack jag och Bella och Charlie och Marina till Borlänge för vi köpte presenter åt älsklingen då han fyller år på Söndag, så på Lördag har han bjudit hit sina vänner på fest och vi ska fira han, jag köpte några presenter som jag vet att han vill ha, han är värd så himla mycket mer, men han kommer bli så glad åt det..
Sen handlade jag förstås åt små tjejerna också för dom är hit så ofta så dom ska väl ha nåt dom med..
Är så himla glad att han finns, och allt har en mening i livet så det var väl meningen att jag också skulle bli lycklig till slut antar jag!
Alla förtjänar att vara lyckliga och bli älskad av nån...
Det är det bästa jag har gjort i mitt liv om man inte räknar med när jag fick mina barn...
Idag har jag varit till optikern!
Måste kanske inse att mina ögon inte hänger med mer utan att åldern tar ut sin rätt?  Hihi..
Var och fikade hos Maria på samma gång också så vi fick träffas, för det var ett tag sen nu...
Nu nån dag så ska jag och Ronja- Marie träffas, och fika lite också och det ska bli kul, vi har nog mycket att prata om skulle jag tro, som vi kan skratta åt, hihi..
Nu väntar jag också bara på kryssningen som vi ska iväg på med Rosi och Anders och ett helt gäng till, ska bli kul, det händer mycket kul nu i höst och vinter här...
Livet rullar på (och alldeles för fort) tycker jag nuförtiden...
Men mår man bra så känns livet fantastiskt...
I morgon ska jag göra ett skift till, sen är jag ledig i flera dagar så då ska jag njuta av min härliga familj och min fantastiska kärlek och vänner som man ska umgås med och ha kul, dricka lite gott och bara ha det bra i helgen...
Få se hur man ser ut på Söndag då hihi...
Nu kommer snart Älsklingen hem ifrån jobbet och jag har fått haft en egen dag med min familj, känns helt underbart....
Då ska jag krypa ner i en varm famn och somna skönt och lugnt med den som jag älskar, det är kärlek det och helt underbart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0