Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt härliga liv! Vaknade i morse vid 8 bredvid älsklingen och vi mös en stund, som man gör på morgonen med den som man älskar....
Klev upp och drack kaffe och njöt av tystnaden och morgonen...Älskar mornar med mys och tystnad....
Att få kliva upp efter att ha fått sovit med den man är tillsammans med, veta att han bara, bara är min är en så härlig känsla i min pirrande kropp....
Mår så bra i hans närhet, ingen ångest ,inga mediciner som förstör kroppen mer än den lagar nå mer, bara vara nära han får mig att må så himla bra....
Inga pms mer, helt borta, bara skratt och kul nuförtiden...
I måndags jobbade jag ett skift  och sen färgade jag håret ,kom hem vid 11 på kvällen, det kallar jag frihet och lyx i mitt liv att göra vad jag vill ""när"" jag vill hihi, och håret blev mycket bra igen och igår var jag och Anita och Christopher till Borlänge och shoppade loss lite, det var kul att komma ut och mycket rea var det så lite fynd gjorde vi allt alla tre....
Åt på matpalatset gjorde vi också och strosade runt och bara hade det bra hela dagen, sen när vi kom tillbaka till stan shoppade vi lite där också.....
Fick springa på toa var och varannan timme då jag har den där förbannade mensen och blöder fan snart ihjäl mig, fattar inte att det kan bli så....
Men nån gång hoppas jag att det blir ordning på den också....
Drygt att behöva byta kläder varje timme bara för att det går rakt igenom.......
Hoppas att den snart slutar helt, då är man säker sen i alla fall och kan göra det man tycker om allra mest hihi..
Men det finns dom som har det värre ändå!
I måndags när älsklingen kom hem ifrån jobbet hade han köpt 20 röda rosor åt mig ""igen""
Jag har snart prytt hela väggen av hans härliga, fina rosor, varje gång säger han att jag är värd det, han är så himla mysig....
Så nu sitter jag och tittar på dom och måste faktiskt små-le lite för mig själv och tänker på hur bra jag har det med han....
Han är världens bästaste, och snällaste och mysigaste man som finns och vi har inte ens varit sura på varandra eller bråkat alls trots att vi varit ihop över 1 1/2 år, helt suveränt.....
Han är verkligen DET i mitt liv.....
Jag tycker att vi gör så mycket , både jag på mitt håll och han på sitt håll och sen gör vi även saker tillsammans, älskar att åka fyrhjuling med han och ut i naturen och bara vara med han och fika i skogen och mysa och fiska med mina hjärtan...
Bara njuta av livet som det är, av lugnet som infunnit sig i mitt liv efter väldigt mycket turbulens...
Ärlighet, vänner och gemenskap, kärlek från både familj och vänner som jag älskar så himla mycket, njuta av barnbarnen som växer och se dom bli stora, barn som är stora och härliga och framförallt jätte duktiga med sina egna barn....
Svärmor och svärfar som är världens bästaste.....
En kärlek som verkligen visar och säger att han älskar mig, känslan är så himla mysig och skön......
Ingen turbulens alls i mitt liv mer, precis som det ska vara , man kan bara njuta och bara ""vara"" på ett sätt som är lugnt och skönt....
Skulle absolut inte vilja byta med nån.....
Nu jobbar älsklingen sista veckan så sen har han semester i hela 2 veckor då vi får somna och vakna i varandras armar i hela 2 veckor, det är mys det.......
Jag ska inte heller jobba har jag bestämt mig för utan jag ska också vara ledig och bara ""vara"" ett tag nu....
Jag ska njuta av alla dagar med han och göra saker med han, åka fyrhjuling och sen en heldag blir det i Falun nästa vecka och bara strosa omkring och mysa lite.....När fyrhjulingen ska in på service och sen är det bara att åka igen hihi....
Bara njuta av det härliga livet, som jag lever idag, och baka och bara ha det bra....
Tur man har lite undanlagt, så det går ingen absolut ingen nöd på mig...
Idag ska jag göra storbak, mumma.....
Jag ska baka 300 bullar idag och sen ska jag fortsätta med blåbärs-muffins och kladdkakor, sen blir det också vanilj- bullar och socker kakor, och kärleksmums i både brun och vit, frysen ska fyllas av och med mycket, mycket gott nu...
Sen ska jag koka blåbärssylt och lingonsylt som är så himla gött gött......
Älskar att laga mat och att baka, det är livet det....Sa åt älsklingen i morse att jag skulle vilja ha ett bakbord?
Han försvann snabbt och säkert och åkte iväg och efter en halvtimme hade han gjort ett åt mig ""bara sådär"" blev kanon fint, här händer det grejer på en gång......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0