Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade vid 8 i morse och klev upp för att invänta svärsonen som skulle komma med lilla mommos miraklet Thilde som skulle vara här en stund på morgonen....
Sen när han kom tillbaka så drack vi kaffe och pratade, han är bland det mysigaste man kan ha som svärson...
Han kan ringa och fråga om vi ska fika fast dotter är i skolan....
Igår var han också hit och drack kaffe, det är mys det....
Sen gjorde jag mig ordning för att åka en sväng och umgås med mina underbara vänner.....
Dotter har börjat skolan och jag hoppas att det blir bra nu och att hon får en utbildning inom det som hon själv vill ha.....
Själv har jag sökt in och ska fortsätta i en annan stad att läsa, det ska bli så himla spännande och kul hoppas och tror jag i alla fall!
Hej Stockholm här kommer jag, men antar att jag kommer gå vilse där hahahaha..
Älskar att läsa...Det är livet det!
Har varit och hälsat på Ullis och Mats idag i Smedjebacken, det var ett tag sen nu, det var kanon skoj att träffas och bara få skratta åt en massa tok, hihi....
Sen var jag förbi vid Anita en sväng också så vi fick umgås lite.....
Hem sen och lagade mat så mina hjärtan fick nåt i magen idag igen, sen diskade Älsklingen och nu sitter jag här och bara njuter av resten av dagen och har det bra....
Älsklingen fixar lite här hemma och kommer in och kramas emellanåt, det är mys det...
I morgon är jag också ledig så jag ska inte göra nånting då än att bara umgås med mina nära och kära förstås, det som jag älskar mest att göra....
I helgen blir det några turer med fyrhjulingen och bara ha det mysigt.....
Så jag hoppas på fint väder så man kan fika lite ute i det fria....
Kan alltid hoppas på nåt mer hihi...
På Tisdag sticker jag till kupolen och shoppar loss riktigt rejält en heldag med Anita och bara få ha lite kul och skratta lite....
Nästa helg blir det fest i stugan med tjejerna och ""inga killar"" såklart och bara ha det trevligt och skoj.....
Snart kommer dagen D då vi åker kryssning, ""bara tjejer såklart igen"", gamla och nya vänner som samlas och ska festa och ha kul....
Är inte nå avundsjuk på dig Mathias som åker till Grekland snart?
Nej inte alls, men jag får suga på karamellen tills jag nu snart ska åka till Alanya istället med mina jobbar-kompisar, har ju aldrig varit  just där utan bara i Side med Cina och Bia och dotter så det ska bli spännande med ett nytt ställe fast ändå i Turkiet, för det är ju så himla fint där...
Ska bli spännande, och det lär inte bli sista gången nu heller...
Livet går framåt fortare än man kan tro, tiden flyger iväg och jag ser liver mer och mer på ett helt annat mycket härligare sätt...
Vänner och familj och ha kul, få vara ""jag"" igen och bara skratta och ha kul....
Alla säger att jag är hel nu, kul att andra ser det och har sett skillnaden nu....
Alla är så glada att jag kommit tillbaka till mitt gamla jag igen, att jag skrattar och har det bra, men jag har ju världens bästa man och barn också, det säger ju allt...
Som är ""bara min"" dessutom....
Behöver inte dela han med nån....
Jag älskar denna man så himla mycket...
Allt har en mening  i livet och jag har funnit mig själv igen,  långt bort ifrån en dold dimma som jag levde i och ut i det fria igen och vunnit tillbaka så mycket i mitt liv som betyder allt""igen""
Idag är livet värt allt, ser framåt med stormsteg och mår bra....
Tänk vad det kan förändras ibland, men som sagt alt har en mening i alla fall....
Få kärlek och ge kärlek, är livet, få var med sina nära och kära på ett underbart sätt....
Livet är till för att levas och att vara lycklig, det är det jag är nu....
Lyckan kom även till mig till slut.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0