Måndag

Hej min kära blogg! Ännu en dag i mitt liv, och  åter igen, jag har inte skrivit så mycket här på några dagar nu.....
I torsdags så jobbade jag och likaså i fredags....
I helgen hade vi fest och firade min älskling som fyllde år på söndag så det var vänner och nära och kära här och vi hade mycket trevligt.....
Dotter och svärson var också här och lilla Wilma ringde på förmiddagen och ville komma och fira Morfar Honken, och hon hade bakat en tårta som det stod morfar på, hon är så himla mysig och rar, dom är ett sånt bra team dom där två....
Hon ville åka fyrhjuling men det regnade hela dagen så det gick inte...
Det kommer fler gånger...
Han fick en ratt och en bilklädsel av mig, så han blev jätte nöjd, precis det som han ville ha...
Åkt fyrhjuling har vi också gjort en hel del, trodde inte det skulle vara så kul men det var det....
Många som har fyrhjuling nu och dom är ute och åker med sina respektive, det är mys.....
Trivs så himla bra nu med livet och hans härliga vänner och även mina gamla och mina nya vänner som jag har, och  livet går framåt som aldrig förr och allt är bara bra nuförtiden...
Inga tjafs och inga bråk med nån, utan bara njuta av vänner och släkt och må bra och ha det bra...
Så här bra har jag inte mått på så många år.....
Idag har jag jobbat ett skift inne i huset, igen...
I morgon är jag ledig och i några dagar till ändå som jag bara ska njuta av och ta tillvara på...
Häromdagen fick jag en chock när nån ringde och sa att min dotter ligger svårt skadad på sjukhus och hennes man nersövd för att hennes egen pappa sagt det till sin chef, men som tur var så satt min dotter i köket hos mig så jag visste då att det inte var sant, tänk om jag inte vetat vart hon varit och trott att dom blivit svårt skadade....
Fattar inte hur man som förälder kan hitta på nåt sånt bara för att få åka hem ifrån jobbet, helt sjukt alltså...
För att få träffa NÅN som man inte kan säga vem för att den personen också bara sårar en annan....
Sjuka människor det finns alltså....
Är så himla glad att jag kommit ifrån alla lögner och skit som fanns, men trist nog att nån annan ska behöva få lida istället för andras välbehag...
Blir så arg när man blandar in barnen i allt och helt sjuka saker till och med...
I morgon ska jag träffa min dotter och hennes barn och vi ska ha en hel-dag tillsammans, det ska bli kul, lite fika och hitta på nånting med dom.....
Idag åt vi pizza och tog det lugnt efter jobbet, det var mumma..
Igår hade jag barnbarnen så vi myste och hade det jätte bra...
Tänk vad tiden går fort och dom blir stora, gäller att hänga med för snart är dom utflyttade dom med..
Nu har jag sökt in till en fortsättning på min utbildning så få se om jag kommer in nu då, men det blir i en annan stad, nice..
Nu ska jag mysa med älsklingen en stund....
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0