Lördag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse första dagen som vi kan njuta av varandra och hela 2 veckor framöver och myste länge, länge på morgonen...
Finns det nåt härligare än att vakna bredvid den man har kär och veta att det är samma kärlek tillbaka?
Och bara få rå om varandra och mysa med varandra?
Idag ska jag baka lite igen, älskar att baka, har alltid gjort det, fick sånt beröm över mina blåbärs-rmuffins igår så det var skoj...
Idag ska jag baka kladdkake-muffins och kärleksmums, både brun och vit, eftersom det är trist väder ute idag med regn....
Tonåringarna sover än, som vanligt hihi, och jag sitter i tysta lugnet och bara njuter av livet....
Allt är bara så lugnt och tyst runt omkring mig och jag älskar detta livet....
Jag små-ler lite för mig själv, känslan jag har inom mig är så himla enorm, kärlek och åter kärlek, en man som är så himla underbar.....
Det är annars många funderingar nu, men inget jag hakar upp mig på direkt, det går som det går ändå och allt har sin tid och sin mening i livet...
Blir man sjuk så blir man, då får man reparera det och det gäller att ha viljan själv att göra det också, annars går det inte...
Sen är det viktigt att man har rätt människor runt omkring sig  också, inte negativa pessimister utan positiva optimister, som får en att le och skratta och att jämt vara glad...
Man måste alltid kämpa för det ger resultat till slut....
Det är upp till var och en vilket liv eller hur man vill leva i alla fall...
Om man är positivt inställd så kommer allt att gå bra....
Jag har såna underbara vänner och en kanon fin familj, det gör mig nöjd, en man som älskar mig för den jag är och verkligen visar det, på alla sätt och vis, svärföräldrar som är världens underbaraste....
Man måste kunna se framåt hela tiden, och det är därför backspegeln är mindre än framrutan, just för att man ska ""aldrig"" se på det som varit utan bara alltid se det som är framför!
Man måste kunna börja om, och har man då sån tur som jag har haft att få ett sånt mycket bättre och lyckligare liv så ta chansen, den kanske aldrig kommer igen en gång till....
Idag ser jag allt så positivt, hakar aldrig upp mig på  annat eller andra, jag har det jag vill ha, och jag ser livet på ett annat sätt, uppskattar såna saker som ja aldrig uppskattat förut på många år, ingen ångest kvar mer, bara glädje som får mig att må så bra...
Ingen PMS, helt borta, alltid lika glad och trevlig ""enligt andra också""
Men jag lever med världen bästaste också, som gör livet värt att leva, en glad man som får mig att må så här bra...
Fina vänner, och mycket bollar i luften hela tiden, ingen negativitet av nåt slag...
Livet ska levas här och nu och inte sen eller då!
Man ska aldrig tänka tillbaka på allt dåligt utan se det nya och fina istället som är bra...
Det är aldrig försent att börja om i livet, det har jag fått erfara..
Mina vänner tycker att jag har en fantastisk man, som är ärlig, snäll och rar....
Och dessutom tycker dom att han ser bättre ut än vissa andra, ett upp-byte, som är kul att höra, han är bra på mycket saker han...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0