Helg igen då

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade med blandade känslor i morse då jag fick reda på igår att det blir en operation?
Blev tvungen att åka in akut till Falun igår då det inte gick längre....
Ringde Älsklingen som kom hem fort ifrån jobbet och skjutsade mig dit så jag skulle slippa köra själv...
Han är det bästa som finns. han stöttar och är så himla snäll...
Han finns alltid där och ställer upp jämt...
Tror han var mer orolig än jag hihi...
Det var med blandade känslor vi åkte upp till Falun i alla fall igår och jag fattade absolut ingenting...
Allt bara snurrade men ändå var jag lugn på nåt vis i kroppen då jag har fattat i mitt undermedvetna vad det var men vissa saker vill man ju inte förstå, för man tror inte att det är sant...
Man tror att man har gått förbi det för länge sen...
Fick komma in i alla fall så nu har jag fått mediciner som jag ska äta i 10 dagar och sen blir det ett nytt ultraljud igen och se hur det sitter  och sen blir det operation...
Men det känns bra och tryggt, nu vet jag ju vad det är i alla fall, så nu kan jag landa i blandade och många känslor och bara acceptera det...
Jag har ju Älsklingen som finns där varje dag och varje natt och få somna och vakna bredvid han betyder så himla mycket för mig....
Jag har min underbara familj med barn, barnbarn och svärsöner, som betyder så oerhört mycket för mig....
Älsklingen ska ha semester i 2 veckor nu och jag kan inte jobba nu så vi får göra saker tillsammans och göra det bästa av allt så man får tänka på nåt annat.....
I helgen ska vi ut och plocka lingon, så jag kan koka sylt....
Idag har jag bakat blåbärsmuffins efter att jag hade varit i stan och handlat och så!
I förrgår bakade jag 293 bullar för att vara exact....
I morgon blir det att baka mer, lite vaniljbullar och lite kärleksmums.....
Gott att ha och snart fyller jag år så då går det nog åt i alla fall.....
Nu lagar jag mat till Älsklingen kommer hem och idag blir det potatis, och fläskkotletter i creme fraiche med vitlök i ugnen. mumma....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0