Fredag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade vid 6 i morse när klockan ringde och åkte upp till bästaste Manzanares, som drog rätt nacken på mig, så få se om yrseln blir bättre nu då....
Inflammation i Vagus-nerv, lymfkörtel och samtidigt en bihåleinflammation och huvudvärk från helvetet är inte så lätt alla gånger....
Har inte skrivit här på några dagar nu, inte mått speciellt bra ,men i Måndags och tisdags och onsdags så jobbade jag på ändå fast jag var helt slut i min onda kropp.....
Tisdags var jag till Borlänge till min homeopat och jag hade bästaste Anita med mig så det blev lite smått och gott  handlat på samma gång...
Onsdags gjorde jag inte så mycket, utan försökte vila min sjukakropp lite och igår var jag in till stan och små-handlade lite (igen)
Fick in lite extra så det var ju bra.....
Känner att det börjar ge med sig lite grann så det är nog på väg tillbaka nu (hoppas jag)
Igår fick Charlie sin nya telefon (äntligen) som hon har väntat på (en HTC one,)så hon blev så glad så, det ska hon vara, när hon mår bra mår jag också bra.....
När jag har varit sjuk är jag så glad att jag har mitt hjärta som förstår och stöttar mig hela tiden....
han är världens underbaraste..
Det finns inte många upplagar av så fina män som han, det ska man vara rädd om....
En man som är snäll, trevlig och rar, som förstår och alltid är glad, aldrig sur.....
Allt har en mening och jag tror att de är min tur nu att vara lycklig och att få älska på riktigt och framförallt bli älskad på riktigt.......
Livet har liksom bara vänt på nåt vis på en kort, kort tid och allt bara flyter på i livet....
Precis som det ska vara....
Som mina vänner säger, att det är jag värd efter allt och att jag ULLA har kommit fram igen ur mitt skal, nu är JAG faktiskt JAG igen....
NU går jag ut sista helgen och jobbar på detta sommar-jobb, sen några dagar i huset och sen smäller det till igen, spännande, väntar på svar nu...
Kanske har turen att få göra det jag vill och alltid ha velat göra, jobba med sånt som jag älskar att göra.....
Spännande, spännande....
Nu börjar skolorna också snart så det kommer in i vardagen igen....
Till veckan blir det att hämta fyrhjulingen också, nice och ut på tripper på den.....
Livet flyter på i rask takt nu och jag älskar mitt liv...
Barn och barnbarn , världens bästaste svärsöner och en man som jag älskar över allt och han älskar mig...
Man kan inte begära mer, jag har ju allt man kan önska sig....
Min dröm har blivit verklighet till slut.....
Älsklingen var inne på nå nytt igår, han trivdes så det är bra....
Han är värd så mycket han....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0