Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och sovit som en stock inatt (som vanligt), och kaffet luktade gott redan då jag vaknade till liv...
Solen sken och jag log för mig själv som jag gör varje morgon...
Klev upp och åt frukost med hjärtat för sen skulle han åka hem och fortsätta med att renovera badrummet och jag skulle fixa lite skolarbete igen.....
Igår hann jag inte ens skriva nå här utan jag skickade in lite skolarbeten jag till och med tre stycken i palliativa vården, som naturligtvis blev godkända, hihi...Vad annars hihi...
Idag har jag skickat in tre till så få se i morgon då, spänningen stiger minsann....
Nu har jag bara tre stycken kvar att göra och sen är jag klar med denna utbildningen, som jag har tyckt varit kanon kul att gå på...Det har redan gått 1 1/2 år se jag började skolan och fort har det också gått...Jag har klarat det här, helt fantastiskt och jag är så himla stolt över mig själv, och att jag äntligen har fått gjort detta som jag velat göra  länge nu...
Jag har inte fått ""en enda"" komplettering på nåt arbete eller i nån kurs över huvud taget men då har jag ju haft världens bästaste hjärta som har stöttat mig, lämnat mig ifred när jag har behövt det så jag har fått tid att plugga för mig själv, och sagt att jag är så duktig som klarar det här i min ålder och sen har jag haft mina underbara vänner som verkligen trott på mig och stöttat mig också...och så har jag ju läshuvud så det var inte alls svårt tyckte jag..
Det har bara gett mig en massa roligt på vägen och jag har fått nya vänner som är helt underbara, så det har varit värt vartenda skolarbete kan jag lova...
Allt har förändrats totalt i mitt liv sen 2011 på hösten då jag flyttade själv, nu har jag gjort det jag velat och är klar nästa fredag och går ut som färdig USK, det är kanon bra...
Sen har jag köpt mig ett helt nytt hem på bara 1 år och 2  bilar och det jag vill ha själv, och mött världens bästaste kärlek, som inte går att jämföra med nån annan i mitt liv...
Han har gett mig nåt som inte går att beskriva i ord och allt det som jag har saknat i mitt liv nånsin...
Han har gett mig ett eget liv att göra vad jag vill och vara den jag är (mig själv) för en gångs skull och inte nån annan som jag inte vill vara!
Om det inte har varit nån mening med att jag skulle få det såhär bra så hade det aldrig skett för jag är helt säker på att allt har en mening..
I morgon har jag ett studiebesök på missbruksenheten och det ska bli spännande, fick förresten ett erbjudande om jag ville bli övervakare också tål att tänka på, vill ju så gärna hjälpa människor som mår dåligt då jag vet själv hur det är att må dåligt och på något sätt vill jag hjälps såna människor..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0