Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse av att älsklingen åkte till jobbet, gav mig en puss som alltid och åkte iväg, sen somnade jag om lugnt och tryggt i min mjuka,sköna säng igen och vaknade sen redan vid 7 igen så jag passade på att åka upp till Manzanares och fick nålar idag igen precis som igår då jag hade lite influensa i kroppen....
Inte konstigt att kroppen har gjort så djävla ont hela förra veckan, och genomförkyld som jag har varit och nyst, men jag har ju naturligtvis trott att det varit min allergi som har börjat att spöka nu såhär på våren?
Så jag har gjort som alltid förut (struntat i det) Hihi...
Men inte då! Där blev jag helt enkelt blåst!
Kroppen hänger inte riktigt med nu när det är sånt väderomslag som de är ute ,men som sagt det finns dom som har det värre än jag hihi..
Jag ska absolut inte klaga i alla fall då jag har det så bra ändå i det jag befinner mig i och har tagit mig ända hit  och att jag kan kliva ur sängen på morgonen med ett leende på läpparna och att jag fortfarande kan gå och göra det jag vill göra fortfarande.......
Igår var jag till Bea en sväng och hälsade på och så kom Emil upp dit också, var kul att träffas och vi skrattade som tokar, så mina tårar sprutade och det är alltid lika kul att åka dit och få skratta lite, det var ett tag sen vi träffades då jag har så mycket runt omkring mig hela tiden med skola och allt...
Men nu blir det lite mer tid att träffas när jag nu är klar med skolan ändå tills i höst om jag nu ska välja att läsa vidare förstås..
Sen åkte jag upp till dotter en sväng, och Wilma ville följa med mig hem, så det var bäst att passa på nu när hon ville för sen lill tjejen kom till världen vill hon alltid vara hemma med sin mamma och det förstår jag, så hon var här i några timmar och vi mös lite...
Dom är världens finaste och gulligaste familj och ger varandra så mycket kärlek, det är så himla mysigt att se.....
Så kom älsklingen hem och jag och Wilma hade lagat mat så vi åt tillsammans och sen målade älsklingen och Wilma, hon tycker att det är så kul att måla med han, dom är så himla goa ihop dom där två...
Han hade varit och köpt 4 nya fälgar med sommardäck åt mig för att han tyckte att jag skulle ha dom, jag fattar inte vart jag hittat denna underbara man nånstans, som bara är helt min hihi...
Han är så otroligt snäll och omtänksam och skämmer bort mig lite, hihi.....
Fast han tycker att jag skämmer bort han hihi....Med god mat varje dag och köper grejer till han också, hihi...
Men han tycker att jag är värd allt och lite till, och jag är ju inte van vid sånt....
Är så himla glad att han bara är min och att bara få somna och vakna med den här underbara människan i mitt liv varje dag som natt och veta att han bara är hos mig, är helt underbart.....
Skulle aldrig vilja byta han mot nåt annat, då han är det bästa som nånsin har hänt mig....
Trodde aldrig att jag skulle hitta han med stora H i livet för över 1 år sen men man kan ju faktiskt ha fel ibland också som tur är? Och  nu har jag äntligen hittat han...
Finns inget som kommer kunna gå upp mot han och har aldrig gjort det....
Men ibland vet man ju inte vad man har men man kanske tror att man har det bra och då helt plötsligt när man får chansen till nåt nytt (så ta den) det gjorde jag fast det tog emot och här står jag idag, lyckligare än nånsin!
Livet går ut på att vara kär och ha det bra med sina nära och kära och ge och ta och umgås och mysa med dom man älskar mest på jorden....
Jag trodde aldrig att jag skulle få känna så här igen?
Känslan är obeskrivlig....
Och det bästa av allt är att det känns bättre än nån annan gång, jag längtar varje gång han bara går ut, jag saknar han och tänker på han jämt, det är väl ändå kärlek det....
Han får mig att skratta jämt och får mig att vara glad och min kropp skuttar av glädje när jag är med han....
Det är väl så det ska vara eller?
 
                                                                           You  see
                                                                        I LOVE YOU &
                                                          I DON´T WANT TO LOSE YOU
                          BECAUSE MY LIFE HAS BEEN BETTER SINS THE DAY I FOUND YOU
 
  Har nyss varit till stan en liten vända och en rar vän följde med mig och vi skrattade som tokar idag , fy fan vilken härlig människa....
Jag handlade lite och tankade bilen så nu går den i några veckor till, hihi...
Full tank...
På torsdag kommer bästaste Rita och färgar mitt hår så jag är fin när jag ska ut på fredag, nice, längtar så nu, ska bli kanon kul, tur att man alltid har en snäll chaufför hihi....
Sen kan man ju alltid hoppas på att man mår bra dan efter hihi....
På fredag blir det middag med lärarna, buffe, mumma vad gött det ska bli...
Och på kvällen blir det att fesat med dom bästaste och lite mys innan krogen blir aktuell.....
Helgen kommer bli något utöver det vanliga...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0