Söndag

Hej igen min kära blogg idag! Vaknade i morse och det var inte alls lika fint ute idag som det var igår, men när man har världens gulligaste bredvid sig som man älskar så mycket när man vaknar och tittar upp som säger ""god morgon"" så gör det absolut ingenting!
Kaffet var klart (som vanligt hihi) bara att äta frukost, men han är mer morgon-pigg än jag fast jag vaknade redan 8 i morse men han var uppe mycket tidigare...
Myste tillsammans i min härliga soffa och kollade på morgon nyheterna om dom kunde ha nåt bra att komma med...
Sen vaknade dotter och svärdotter och kom upp och åt frukost dom med, är så himla skönt att min dotter är hemma igen, nu blev det liv i luckan och inte lika tyst, även om jag ibland tycker att det kan vara skönt men inte alltid förstås..
Varit till stan en sväng och hälsat på har vi också hunnit med idag, i morgon får vi se hur det blir ,och om det blir, hoppas att allt löser sig till det bästa till slut i alla fall....
Sen har vi lagat mat och ätit så man blev propp-mätt som vanligt här hihi. man måste ha mat för att överleva och det är det viktigaste...
Har man inte mer än till mat får man prioritera det, men nu har ju jag mycket mer än så, jag behöver inte vara orolig alls.....Så det är skönt...Allt har bara blivit bättre och bättre.....
Sitter här och har lite egen-tid för mig själv och ler för mig själv...Känner mig så jätte glad åt det jag har idag och att bli så älskad av nån på riktigt igen...
Dotter och svärdotter är inne på hennes rum och älsklingen har åkt hem en vända till sig, han vet precis när jag vill ha egen-tid, en sån karl minsann...
I morgon börjar en ny vecka med nya utmaningar, en hel vecka tillsammans med älsklingen då vi får vakna och somna tillsmammans, härligt, mysa ordentligt med varandra..
Riktigt få rå om varandra hela veckan och göra nånting tillsammans....
Gäller att ta vara på tiden och framförallt den riktiga kärleken som alltid finns nånstans (gäller bara att hitta den och den rätta) 
Ibland finns den bara där man allra minst kan ana att den skulle finnas, och det fantastiska är ju att allt vet man som tur är inte i förväg och det är väl tur det!
För om jag hade vetat det förut så hade jag ju inte lärt mig av mina misstag och framförallt inte känt så mycket kärlek som jag nu gör idag, det är en sån obeskrivlig känsla att känna så här på riktigt och att få känna sig riktigt älskad av nån som älskar en just på riktigt....
Det är bra länge sen jag kände så här!
Det är inte meningen att man ska träffa den rätta första gången utan det kan ta sin tid, men jag lovar att (det var värt att vänta på)
Jag skulle inte idag vilja byta det jag har och den jag har så kär mot nånting alls, kan inte jämföra det alls med nåt annat som jag haft i mitt liv, det här får gärna vara livet ut, och jag njuter till fullo varje dag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0