Söndag

Hej min kära blogg! Vaknade av att älsklingen sa att kaffe och frukosten var klar vid halv 9 tiden, så jag klev upp och vi åt frukost, mys....
Igår när vi var till Saxdalen och fikade så träffade jag min underbara dotter och det är så himla skönt att se henne glad och pigg igen och att hon mår verkligen bra nu, men har man såna som mår bra runt sig och man får mat hemma så mår man ju bra.....
Min chef ringde igår också så nu blir det ännu mera fart, hihi.....
Allt rullade på och dagen igår var full av en massa nytt och härligt.....
Till och med sånt man inte vill se hahaha, utan att man skäms......
Igår var jag iväg och köpte en Addon-läpp till min bil, det kommer att bli så fint på den , en ny som först ska lackas såklart...
Jag var också ner och fikade till mina underbara svärföräldrar och lämnade gardiner som jag inte ska ha kvar, hon blev jätte glad och frågade varför jag inte skulle ha dom kvar?
Jag sa att jag ska inte ha den färgen i mitt hem längre....
Sen sa jag att ""en person"" sagt att dom var fula en gång, ""en räv-kärring"" , hon tittade på mig och såg konstig ut, men en dag ska jag berätta vad jag menade...
Hon kommer förstå....
Är så himla glad att jag har dom och att dom är så underbart snälla, det finns dom som har värre svärmödrar och jag om nån borde väl veta det?
Fick en bukett med rosor av dom för att jag hade tagit Examen, mysigt....
Idag skiner solen och det är ett sånt härligt väder, ut och gå en promenad ska jag sen, men fika med vänner idag blir det också....
Älsklingen river ut badrummet så nu ska det snart dit en golvläggare och lägga allt nytt, kommer bli så fint....
Jag har fått varit med och valt färger också....
Och jag ska rensa lite här, ikväll ska vi köra iväg soffa och bord och en platt-tv till en kompis som vi har gett det till då jag har köpt nytt och vi ska köpa en ny tv tillsammans istället, hihi...
Sen ska jag hämta dotter i Saxdalen, ska bli så skönt att få hem henne, har längtat så efter henne...
Igår var min kärlek in och köpte nya fiskedrag åt henne (igen) så hon får lite nytt tills dom ska ut och fiska snart igen, sen ska hon få ett svin-dyrt kast-spö till...
Han är bara för go för att vara sann, han tycker att hon ska ha och när hon inte får det som är hennes eget ens så köper han nytt åt henne istället, det är väl ändå jätte snällt av han, jag förstår att hon tycker om han som en pappa...
Vem skulle inte göra det?
I morgon börjar en ny vecka och många projekt står på listan, jag ska hälsa på min syster som jag har fått nu...
En vända till Borlänge och shoppa lite skulle inte vara helt fel, hihi...
Ledig är jag vad jag vet i alla fall men som sagt råd har jag ändå, hihi....
Härligt att veta at allt är som det ska vara och att veta att man aldrig behöver fundera nuförtiden om eller vad?
Bara att leva och att ha det bra....
Nu ska jag åka in till stan och vara med en vän och kanske shoppa lite hihi...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0