Onsdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och det var relativt bra väder ute fast det blåste ganska mycket, men, men det är väl den tiden nu antar jag så det får vi stå ut med hihi....
Igår kväll var jag och simmade då som ni kanske har läst att jag skulle iväg och göra, och  jag simmade hela 1025 meter,så det blev alltså 41 längder och det var riktigt skönt tyckte jag, men trodde jag skulle vara mer eller mindre död idag men har bara lite ont i armarna faktiskt och i benen ingenting, konstigt...Men det var ju bra....
Tror att simning är jätte bra för min kropp och för min fibro!
Men alltså det är bra med simning för alla för att hålla kroppen i trim naturligtvis, inte bara sitta och bli stor, utan se till  att man mår bra..
Då kan simning vara ett bra alternativ för att röra på sig och få muskler istället för fett....
Det var riktigt skönt i alla fall att simma, har inte gjort det på 19 år så jag tyckte att det var bra gjort att simma så mycket på en gång, det gör jag gärna om, men nu ska jag simma 2 gånger i veckan varje vecka och 1000 meter och så får det bli....
Härligt att bara komma ut och få slappna av lite också....
Idag har jag bara haft egen. tid med min underbara dotter det har varit riktigt nice faktiskt...
Softat och haft det bara bra vi två, hihi...
I morgon ska jag in och handla lite gott inför helgen då vi får främmande igen av Kevin och Susse...
Så vi ska väl äta nån god mat när dom är här , Kevin tyckte att ja gjorde så god mat sist han var här hihi..
Barn måste ju ha mat för att överleva och så är det nog.....
Ska bli kul med lite liv i luckan i helgen igen....
Är så glad när hon är hemma här...
Idag var Älsklingen äntligen till sjukhuset och fick reda på vad det var för fel, så nu får han ta det lite lugnare och varva ner lite, så blir det nog bra till slut...
Vill inte att mitt hjärta ska vara sjuk....
Nu kom älsklingen hem så nu vill jag mysa och kramas....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0