Lördag

Hej min kära blogg ännu en solig dag i mitt liv! Ja, solen skiner faktiskt idag igen, äntligen och då är det bäst att passa på att vara ute idag i den härliga solen då det ska komma snö igen i morgon eller till veckan, usch säger jag då hihi, jag hatar ju snö.....
Men att bara få vakna  bredvid hjärtat idag igen och bara få njuta av hans närhet var ett stort leende på mina läppar......
Han hade fixat kaffe och allt åt mig så vi klev upp och drack kaffe och satt oss framför tv-n och kollade på nyheterna och tog det lugnt ett tag...
Igår kväll gjorde jag goda räkmackor som vi åt framför tv-n. det  är så smarrigt...
Sen idag åkte han hem och lackade sina  fälgar  och jag fick lite tid med mig själv som är så skönt, han är så mysig på det viset som ger mig så mycket egen-tid med mig själv för det är såna saker som jag har insett att jag alltid har behövt men aldrig tänkt å eller haft chansen att ha fått och som får mig att njuta och att vara ""jag"" och även vara glad varje dag...
Setat och kollat på ett nytt köksbord och stolar då jag ska sälja mitt nu, som bara är lite över 1 år gammalt men jag vill ha ett nytt, och en ny platt-tv så Charlie får ta den jag har nu till sitt rum....Det blir nog bra det ska ni se...
Vill ha en större...
Nu längtar jag bara till den 19:e då det händer 2 kanon bra grejer i mitt liv, så härligt....
Nästa vecka ska jag rensa lite på vinden och köra iväg det som inte ska säljas förstås, så det blir lite mer grejer, jag har ju köpt så himla mycket nytt så jag skulle kunna möblera ett mycket större hus än det här snart, hihi...
vad man samlar på sig ,men jag vill ju att ett fint hem i min egen smak, och det har jag ju nu....
Mina vänner brukar säga när dom kommer hit (gud vad fint du har det) Hihi...Det gör mig så stolt och glad....
Jag tycker bara att jag har det som alla andra, fast jag har det ju mycket modernare nu förstås och nu kan jag bestämma själv hur jag vill ha det och då blir det lite lättare, alla har ju inte samma smak....
Dom tycker att jag har en mycket bättre smak nu, men jag tycker själv att jag alltid haft det men som sagt inte alltid man får bestämma det själv, men nu trivs jag med min smak och mitt fina hem,(som jag själv faktiskt tycker att jag har) och att mitt hem är....
Sanna min allra bästa vän brukar säga till mig (att det här har jag gjort bra på alldeles egen hand från noll och ingenting till ett helt färdigt hem och sen så fint),men hon är alltid så go och rar och jag blir tårögd varje gång hon säger så, men hon har ju faktiskt rätt( jag har ju fixat det här alldeles själv) Hihi..
Nu kommer jag alldeles snart at glädja min stora kärlek i mitt liv med det finaste jag har, är så härligt...
Idag ska jag hämta hem min dotter Charlie, som varit borta över en hel vecka och jag har saknat henne så himla mycket, ingen städning och ingen tvätt eller nånting har jag haft så tid är det enda som jag har haft sista veckan, hihi...
Idag ska jag laga riktigt hemlagat potatis mos som Charlie älskar, och Falukorv, mumma ska det bli....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0