Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och det snöade för fullt ute precis som det gjorde igår kväll när vi la oss.....
Men, men ut och borsta av bilen, skotta gården och hämta dotter med familj så dom kunde komma hit och umgås, dom hade sommardäck på sin bil och som tur var så hade jag mina vinterdäck kvar på min än...
Så mommo fick mysa lite med barnen...
Älsklingen hade satt på sommardäck på 945-an och det gick på sladd på Björkås kan jag lova men han fick vända och ställa tillbaka bilen på gården igen då det kommit så mycket snö., så han kom inte fram, men som tur var så har vi ju min bil hihi........Och han får gärna låna min bil om han vill ,jag lånar ju hans ibland, vi brukar byt-lånas  ibland.....
Så jag skjutsade hem min lilla familj igen och sen kom Pan på besök, men nu är det blött ute kan jag lova...
Men i morgon skulle det bli varmgrader och sol så den här snön är snart borta igen....Skönt det då...
Idag ska vi äta Tacos som dotter har beställt, mumma det tycker jag, mycket gott blir det varje dag och mumma mat, precis som det ska vara , man ska äta gött gött varje dag för att må bra, hihi....
Skickade in skolarbete igår och blev mycket väl godkänd,hihi, det är så himla kul att jag har klarat det här, är bara ett enda arbete kvar nu som ska in och på fredag gäller det, då får jag mina betyg och diplom på att jag är undersköterska, nice, känns jätte bra....
På kvällen ska det firas minsann med mina nära och goa vänner och ha kul, dricka lite och träffas en hel hög och sen gå ut på krogen...
Man vet vilka ens riktiga vänner är när det kommer till kritan...
Nu har snön snart gått över i regn, hellre det än snö, och då får man vara inne och mysa med sin kärlek, den som man bara har för sig själv, hihi....
Kramas och bara sitta och kura ihop sig i soffan och kolla på film med han som är den rätte för en som jag bara får ha för mig själv, bara min hihi....
Livet är till för att levas med den som det är meningen med, och nu har det fått en mening äntligen....
En mening att vara det man vill vara och att älska och framförallt att bli älskad av, finns det nå härligare än riktig kärlek?
När man väl träffar den rätte känns allt så himla rätt på nåt sätt, man får vakna och somna tillsammans varje natt och veta att man alltid har varann.....varje sekund och varje minut på dygnet....
Jag har har äntligen träffat han  som jag letat efter hela livet och helt plötsligt så har han bara dykt upp sådär....
Den jag trodde minst att jag skulle älska mest, se hur konstigt livet kan vara, men en sak är säker och det är att (Han var värd att vänta på).......
Han är bara för go, allt funkar perfekt med både barn och barnbarn, och jag älskar han så himla mycket,,,,,,
Om man aldrig vetat förut vad kärlek är och det är så här det ska kännas då vet jag äntligen hur nån älskar mig och vad kärlek betyder....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0